Mijne 964 beetje upgraden!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Mijne 964 beetje upgraden!

• Maker
    Discussie
  • Ja moet ne mens doen in de winter als je Porsche in je garage staat, beetje veranderen zeker!

PORSCHE964.jpg

Ondertussen deze spullen reeds gekocht. :up: :up: :up:

Nog op het lijstje maar nog niet binnen:
    -Airducts.
    -Supersprint uitlaatstuk of gelijkaardig.
    -Witte pinkers.

Nog aan het twijfelen om een Cuprohr te steken of niet.
    Ondertusen ook binnen geweest voor onderhoud en dergelijke en moeten vaststellen dat ik er al………………… 500km mee gereden in de 9 maanden dat ik hem heb 😳 😳 😳 :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
    • Zal wel zien wat het geeft als ik er eens mij :driver: :driver: :driver:

Cayenne stond vanmiddag plotseling ook ineens een stuk lager (platte band :what: :what: :what: ), is me da een kl.tespel die compressor van Porsche om je band op te pompen, was na 1min!!!!! al kapot :loser: :loser: :loser:

allé Luc ,lager komaan :salut: :salut: :up:

Voornaamste is dat hij niet “op zijn gat” zit, maw dat hij achter niet lager ligt dan voor. Als dat mooi in evenwicht staat zou ik er geen kosten meer aan doen :up:

Stukken beter nu!

…Bilstein’s… tempting

Had hem ook graag nog klein beetje lager gehad maar met de huidige schokdempers en de H&R veren staat hij nu blijkbaar op zijn laagste, indien nog lager moet ik er wss Bilstein’s ondersteken :think: :think: :think:

Allez Luc nog wat zakken met dat spel en niet alleen wat lucht uit je banden laten he . 😉

deze van mij staat toch lager, voor de uitlaat moet je bij Gert zijn, ben daar ook geweest voor de 964 :music: :music:

:first: :respekt:

dat kan nog ne tree lager eeeeej :drink: :first:

roy

Goed bezig!

kzie het niet 😀 ,neen knap werk!

:up: :applaus:

[quote=”Funny” post=155697]Je blijft maar stijgen in mijn achting Luc . :up: ;)[/quote]

Het was toch de modegril dat je de 964 moest verlagen….niet verhogen.

Vandaag de H&R veren eronder gezet :happydance: :happydance: :happydance:

964.JPG

Volgende week eens kijken om de uitlaat een beetje aan te passen :coolness: :coolness: :coolness:

:respekt:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.