Mijne 964 beetje upgraden!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Mijne 964 beetje upgraden!

• Maker
    Discussie
  • Ja moet ne mens doen in de winter als je Porsche in je garage staat, beetje veranderen zeker!

PORSCHE964.jpg

Ondertussen deze spullen reeds gekocht. :up: :up: :up:

Nog op het lijstje maar nog niet binnen:
    -Airducts.
    -Supersprint uitlaatstuk of gelijkaardig.
    -Witte pinkers.

Nog aan het twijfelen om een Cuprohr te steken of niet.
    Ondertusen ook binnen geweest voor onderhoud en dergelijke en moeten vaststellen dat ik er al………………… 500km mee gereden in de 9 maanden dat ik hem heb 😳 😳 😳 :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 108)
    • Dit ziet er :up: uit

:respect2: :respect2: :respect2:

Je blijft maar stijgen in mijn achting Luc . :up: 😉

good job! :first:

Handige Harry 😀 :up:

:applaus: 8) :first:

Alléé, ben weeral stapke verder :relaxman: :relaxman: :relaxman:

AIRDUCTS9642.JPG

AIRDUCTS9643.JPG

Eindelijk nog eens tijd gevonden om de bumper er af te halen :up: :up: :up: , als ik die er ooit weer op ga krijgen da is een ander verhaal natuurlijk 😕 😕 😕
                    Deze week hopelijk de airducts spuiten en alles er terug proberen op te zetten :happydance: :happydance: :happydance:

BUMPER964.JPG

Vlug plaatsen zal mooie zijn. :lekker:

Luc maakt een groot verschil .Dit komt zoveel beter uit .

8)
                          Herkenbaar :first:

Deze vandaag binnen gekregen :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Pinkers964.JPG

:salut: :salut: :salut:

Hulp nodig Luc? Als die niet lost, kan altijd een tikje komen geven heb ergens nog een voorhamer liggen 😉
                                Slangetjes van de koplampsproeiers niet vergeten, kunnen lastig doen als je met de bumper half los in uw handen staat!

Vind ik persoonlijk een van de mooiste P kleuren! *luv

Nachtblauw.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.