Mijne 964 beetje upgraden!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Mijne 964 beetje upgraden!

• Maker
    Discussie
  • Ja moet ne mens doen in de winter als je Porsche in je garage staat, beetje veranderen zeker!

PORSCHE964.jpg

Ondertussen deze spullen reeds gekocht. :up: :up: :up:

Nog op het lijstje maar nog niet binnen:
    -Airducts.
    -Supersprint uitlaatstuk of gelijkaardig.
    -Witte pinkers.

Nog aan het twijfelen om een Cuprohr te steken of niet.
    Ondertusen ook binnen geweest voor onderhoud en dergelijke en moeten vaststellen dat ik er al………………… 500km mee gereden in de 9 maanden dat ik hem heb 😳 😳 😳 :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 108)
    • Midnight Blue :salut: :salut: :salut:

Welke is de kleurnaam van dit machien Luc ?

PB

Remove front wheel well liners on both sides, to access the mounting screws inside the fenders
          Remove the mounting screws (6 a side?) on the bottom of the bumper
          Remove the screws (4 a side?) that hold the bumper to each fender
          Remove the 4 bolts inside the front trunk — You definitely want to do these last so the bumper doesn’t “hang” on one side, potentially breaking the plastic mounting holes.
          You’ll also have to disconnect the plus for the side markers & fog lights if you have them

Bron Pelicanparts.

Begonnen met demonteren van de bumper van de 964 om de airducts te plaatsen. De wielen, binnenkant wielkast en onderkant van de bumper al verwijderd.
            Nu de vraag, heb de 6 vijzen van binnen aan de zijkant van de bumper reeds verwijderd, waar zit de rest om de bumper volledig los te krijgen. 😕 😕 😕
            Ja ben nie zo’n handige sleutelaar als sommige andere. :respect2: :respect2: :respect2:

foto3.JPG

:salut: :salut: :salut:

@ Luc993cabrio Bij Coppens Autoparts op de Brusselsesteenweg in Ledeberg maken ze die spuitbussen ook terwijl je wacht !(+- 15 min)

bumper afgenomen ja
                  Kit…als ge ze er dan terug uit wilt zonder brokken…
                  en spuitbus????
                  Breng da binnen me ne fatsoenlijke carrossier,die matched de kleur en dan ist direct tegoei gedaan

:salut: :salut: :salut:

Luc,

Denk dat je onderstaand in Oostende spuitbussen kan laten maken?

http://www.automecano.be/

[quote=”Ibiz@ke” post=152834]monteer ze ook zeker met een verborgen vijs langs binnen![/quote]

Heb je dan de bumper afgenomen voor die vijs achteraan??? Ging die normaal bevestigen zoals Wim ook zij, vastkitten dus :salut: :salut: :salut:

Slang zal ik nie aansluiten, vind het zonde om een gat te maken achteraan in de bumper :bounce: :bounce: :bounce:

Autovak in Kontich

Nu nog ergens zoeken waar ik kleur kan laten inscannen en een spuitbus kan van laten maken :think: :think: :think:

OK Auto in Geel.

Ik heb gekozen voor vijsje langs achter,waarom?
                              Stel dat ik ook de mistlichten terug wil zetten kan dit en zeer eenvoudig ook

[quote=”RS” post=152840]Idd, en ook eerst aanpassen vooraleer in kleur te zetten.
                                En een slangsken is zo aangesloten ;)[/quote]

Voor de ducting zelf moet je ook de steun op de spindel hebben achter de remschijf ipv
                                de stofplaat 😉

Wim

[quote=”Ibiz@ke” post=152834]Meeste boren gaatje en schroeven ze langs buiten,is doodzonde vind ik![/quote]

Normaal worden deze met kit vastgezet. 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.