Mijne 964 beetje upgraden!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Mijne 964 beetje upgraden!

• Maker
    Discussie
  • Ja moet ne mens doen in de winter als je Porsche in je garage staat, beetje veranderen zeker!

PORSCHE964.jpg

Ondertussen deze spullen reeds gekocht. :up: :up: :up:

Nog op het lijstje maar nog niet binnen:
    -Airducts.
    -Supersprint uitlaatstuk of gelijkaardig.
    -Witte pinkers.

Nog aan het twijfelen om een Cuprohr te steken of niet.
    Ondertusen ook binnen geweest voor onderhoud en dergelijke en moeten vaststellen dat ik er al………………… 500km mee gereden in de 9 maanden dat ik hem heb 😳 😳 😳 :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 108)
    • Idd, en ook eerst aanpassen vooraleer in kleur te zetten.
      En een slangsken is zo aangesloten 😉

monteer ze ook zeker met een verborgen vijs langs binnen!
        Meeste boren gaatje en schroeven ze langs buiten,is doodzonde vind ik!

Ondertussen spoorverbreders gestoken en ook deze binnen gekregen. :up: :up: :up:
          Nu nog ergens zoeken waar ik kleur kan laten inscannen en een spuitbus kan van laten maken :think: :think: :think:

AIRDUCTS964.JPG

heb de indruk dat er hier veel 964’s aant bijkomen zijn!
            Me like!

Manier van doen is mij bekend ( 😉 ) en troost mij bij de gedachte dat het idd ook zo gespeeld geworden is.
              (mijne euro was nog niet gevallen)

Sorry Luc, off topic!

Lijkt me een zinvolle verklaring want no way dat een RS’92 met geen 60.000 km voor minder dan 100 K EUR van eigenaar is veranderd. 30 K EUR is ondertussen de prijs voor een C2 met 100.000 KM op de teller. Alleen weet de fiscus dat natuurlijk ook …

handelaren die controle krijgen van de f1skus worden soms vooraf via het internet gevolgd; en dan moeten ze uitleggen waarom iets geadverteerd stond voor bedrag A en er maar een fak1uur is voor B.

nu gaat deze advertentie in de archieven van de site met een verkoopbedrag van 30K en daarmee weet je nog niet wat de koper er voor betaald heeft; maar hij zal voor dit bedrag in z’n boekhoud1ng staan.

als belast1ngontwijk1ng kan deze truuk tellen (voor een professionele handelaar)

PS geen acute dislectie maar bewust een paar zoektermen vervormd

PB

“weent mee”

Hey Luc, de RS waarover gesproken blijkt verkocht te zijn……………

vroeg dus 98000 euro, drie dagen later 105000 euro verkocht voor 30000 euro??????????????????????????

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=239191295&asrc=st

‘k zit nu ergens stil in een hoekje te wenen!!!!!!!!!!!

“goodfellas” post=151476]Die zou ik wel willen als hij in een goede staat is

Was 100% bij verkoop, en zoals bij al m’n verkochte P’s beetje spijt van 😥

“luc993cabrio” post=151501]@RS, mijne financieel directeur (mijn vrouw dus) zegt dat er de eerst komende 20jaar geen budget is voor diene RS :what: :what: :what:

Oesje, hebben wij dan toch dezelfde financiële directeur??? Moeten dringend een vergadering beleggen 😉

zeer mooi :applaus:
                          dat plein in Lebbeke gaat te klein zijn :mrgreen:

Wordt tijd zou je denken, tot heden het idee dat geboorte 85-88 het meest voorbij komt … ook leuk!! :drink:

Hahaa, het wordt hier stilleksaan een 964-clubje…
                              image.jpg

Da’s nog een idee se Luc! 😉

Knappe foto Sammy, hij staat er heel mooi op! :up:

DSCF1835.JPG

ik kom ook :up: :popcorn: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.