Mijne 964 beetje upgraden!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Mijne 964 beetje upgraden!

• Maker
    Discussie
  • Ja moet ne mens doen in de winter als je Porsche in je garage staat, beetje veranderen zeker!

PORSCHE964.jpg

Ondertussen deze spullen reeds gekocht. :up: :up: :up:

Nog op het lijstje maar nog niet binnen:
    -Airducts.
    -Supersprint uitlaatstuk of gelijkaardig.
    -Witte pinkers.

Nog aan het twijfelen om een Cuprohr te steken of niet.
    Ondertusen ook binnen geweest voor onderhoud en dergelijke en moeten vaststellen dat ik er al………………… 500km mee gereden in de 9 maanden dat ik hem heb 😳 😳 😳 :bounce: :bounce: :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 108)
    • @RS, mijne financieel directeur (mijn vrouw dus) zegt dat er de eerst komende 20jaar geen budget is voor diene RS :what: :what: :what:

@Rodondo
      , ivm die Cuprohr, twijfel beetje voor teveel lawaai :think: :think: :think:

@Mush, die meeting doen we dan gewoon bij jouw hé als ge geen platen hebt :drink: :drink: :drink:

Die zou ik wel willen als hij in een goede staat is

[quote=”porsche914orange” post=151399][quote=”RS” post=151392]Nie doen, nie doen, koop gewoon die RS die je mij doorstuurde, heeft alvast dezelfde kleur :happydance:[/quote]

Moest hij dat doen sta jij iedere dag voor zijn deur!! Zeker weten :lol:[/quote]

Zekers, loop zijn deur plat tot hij dat gedoe rond die RS zo beu is dat die er vanaf wil, en kan ik een belachelijk laag bod doen :think:

Zelf 2j met deze gereden:

[IMG]http://i43.tinypic.com/30bfx1j.jpg[/IMG]

Je heet toch nog wel Luc? :mrgreen:

…993

…cabrio

Afentoe zouden we onze Nicks ook moeten kunnen upgraden.

heb ik je deze zomer eens door Gent zien rijden?

foto.JPG
                Leuk :up: , ik heb ondertussen mijn middernachtblauwe ’92 C2 ook wat aangepast. Foto hier is nog zonder een aantal van de hieronder opgesomde wijzigingen.

Maar je bent gewaarschuwd, eens je begint is er geen houden meer aan 😀

Ik ben overigens zeer tevreden met alles wat Gert Carnewal heeft geleverd. De FVD spullen idem maar het verwachtte vermogen van de LB2 kit is er (nog) niet helemaal, de Motronic ligt nu bij hen. En verder is eBay een onuitputtelijke bron van inspiratie én realisatie gebleken. Leve e-commerce !

Het installeren is door Nicolas Vercammen van Porsche Rescue 911 gedaan.

Hier een zo volledig mogelijk lijstje’:

• Witte knipperlichten (nu terug de originele)
                • Setje D90 met winterbanden
                • Setje (oranje gepoederlakte) D90 voor de circuitbanden (nu nog S-02)
                • Carbon ‘domstrebe’
                • Rondom Bilstein B6, wagen had al setje groene H&R
                • Uitlijning op RS hoogte maar met wat meer negatief camber
                • Spoorverbreders (7mm vooraan en 14mm achteraan)
                • Carbon overbrugging aanjager interieurverluchting
                • LB2-kit, cat bypass en cuprohr
                • Recaro Pole Positions
                • Momo 35cm stuur (ondertussen ook een 36cm origineel stuur gevonden)
                • 4-puntsgordels met e-keur (oranje)
                • Oranje toerenteller (7 bovenaan)

Nu nog het RS vliegwiel en koppeling (eind januari). Over een sper en kortere eindoverbrenging moet ik tegen dan ook eens nadenken.

En inderdaad, rijden, rijden, rijden. Die van mij in maart gekocht en in september al 7.000 km extra op de teller. Zalig !

PS: vraag: en nu nog uitvissen hoe ik hier een foto toevoeg vanaf m’n iPad :engeltje:
                PS2: antwoord: door de MacbookAir van mevrouw te kidnappen en jezelf een foto te mailen :relaxman:

doe zo verder Luc,bij de mijne zitten Bilstein en ook H&R veren onder :up: :up:

[quote=”porsche914orange” post=151399][quote=”RS” post=151392]Nie doen, nie doen, koop gewoon die RS die je mij doorstuurde, heeft alvast dezelfde kleur :happydance:[/quote]

Moest hij dat doen sta jij iedere dag voor zijn deur!! Zeker weten :lol:[/quote]

:happy:

kleine pinkers in je voorspatbord monteren zwarte of witte,zijn hetzelfde van een golf.
                      kost niks en in elke shop op voorraad.is een stuk mooier.
                      witte pinkers vooraan enz heb ik ook gedaan
                      als je een lege sportkat wil,die heb ik nog liggen.klinkt stukje voller dan. alleen bij de keuring,co?

[quote=”RS” post=151392]Nie doen, nie doen, koop gewoon die RS die je mij doorstuurde, heeft alvast dezelfde kleur :happydance:[/quote]

Moest hij dat doen sta jij iedere dag voor zijn deur!! Zeker weten 😆

Nie doen, nie doen, koop gewoon die RS die je mij doorstuurde, heeft alvast dezelfde kleur :happydance:

:applaus: :applaus: :applaus:

Leuke ugrades Luc ! 😎

Ik zou niet twijfelen voor die Cuprohr. Is goedkoop en snel er terug af te halen.

Een meeting dringt zich op! :drink:
                                Maar ja, ik heb geen platen 🙁

Anyway: witte knippers, voor de gehele set bij Rosepassion 104 Euro… Oranje knippers zien er “moe” uit…

500 km in 9 maanden is niet veel.
                                  Zo’n mooi masjien is gemaakt om mee te rijden en niet te stallen.
                                  Ik rijd met de mijne ca. 10.000 km per jaar!!!
                                  En dat is 10.000 km genieten.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 108)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.