Ja moet ne mens doen in de winter als je Porsche in je garage staat, beetje veranderen zeker!
Ondertussen deze spullen reeds gekocht. :up: :up: :up:
Nog op het lijstje maar nog niet binnen:
-Airducts.
-Supersprint uitlaatstuk of gelijkaardig.
-Witte pinkers.
Nog aan het twijfelen om een Cuprohr te steken of niet.
Ondertusen ook binnen geweest voor onderhoud en dergelijke en moeten vaststellen dat ik er al………………… 500km mee gereden in de 9 maanden dat ik hem heb 😳 😳 😳 :bounce: :bounce: :bounce:
Maker
Discussie
15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 108)
[quote=”porsche914orange” post=151399][quote=”RS” post=151392]Nie doen, nie doen, koop gewoon die RS die je mij doorstuurde, heeft alvast dezelfde kleur :happydance:[/quote]
Moest hij dat doen sta jij iedere dag voor zijn deur!! Zeker weten :lol:[/quote]
Zekers, loop zijn deur plat tot hij dat gedoe rond die RS zo beu is dat die er vanaf wil, en kan ik een belachelijk laag bod doen :think:
Leuk :up: , ik heb ondertussen mijn middernachtblauwe ’92 C2 ook wat aangepast. Foto hier is nog zonder een aantal van de hieronder opgesomde wijzigingen.
Maar je bent gewaarschuwd, eens je begint is er geen houden meer aan 😀
Ik ben overigens zeer tevreden met alles wat Gert Carnewal heeft geleverd. De FVD spullen idem maar het verwachtte vermogen van de LB2 kit is er (nog) niet helemaal, de Motronic ligt nu bij hen. En verder is eBay een onuitputtelijke bron van inspiratie én realisatie gebleken. Leve e-commerce !
Het installeren is door Nicolas Vercammen van Porsche Rescue 911 gedaan.
Hier een zo volledig mogelijk lijstje’:
Witte knipperlichten (nu terug de originele)
Setje D90 met winterbanden
Setje (oranje gepoederlakte) D90 voor de circuitbanden (nu nog S-02)
Carbon ‘domstrebe’
Rondom Bilstein B6, wagen had al setje groene H&R
Uitlijning op RS hoogte maar met wat meer negatief camber
Spoorverbreders (7mm vooraan en 14mm achteraan)
Carbon overbrugging aanjager interieurverluchting
LB2-kit, cat bypass en cuprohr
Recaro Pole Positions
Momo 35cm stuur (ondertussen ook een 36cm origineel stuur gevonden)
4-puntsgordels met e-keur (oranje)
Oranje toerenteller (7 bovenaan)
Nu nog het RS vliegwiel en koppeling (eind januari). Over een sper en kortere eindoverbrenging moet ik tegen dan ook eens nadenken.
En inderdaad, rijden, rijden, rijden. Die van mij in maart gekocht en in september al 7.000 km extra op de teller. Zalig !
PS: vraag: en nu nog uitvissen hoe ik hier een foto toevoeg vanaf m’n iPad :engeltje:
PS2: antwoord: door de MacbookAir van mevrouw te kidnappen en jezelf een foto te mailen :relaxman:
[quote=”porsche914orange” post=151399][quote=”RS” post=151392]Nie doen, nie doen, koop gewoon die RS die je mij doorstuurde, heeft alvast dezelfde kleur :happydance:[/quote]
Moest hij dat doen sta jij iedere dag voor zijn deur!! Zeker weten :lol:[/quote]
kleine pinkers in je voorspatbord monteren zwarte of witte,zijn hetzelfde van een golf.
kost niks en in elke shop op voorraad.is een stuk mooier.
witte pinkers vooraan enz heb ik ook gedaan
als je een lege sportkat wil,die heb ik nog liggen.klinkt stukje voller dan. alleen bij de keuring,co?
500 km in 9 maanden is niet veel.
Zo’n mooi masjien is gemaakt om mee te rijden en niet te stallen.
Ik rijd met de mijne ca. 10.000 km per jaar!!!
En dat is 10.000 km genieten.
0
15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 108)