mijne maat

• Maker
    Discussie

• 930

mijne 930 turbo van 1981 zallige auto

Attachments:
      • Afb0000-20110719.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • DESNOODS maak ik een omweg ???????????????????????????

ik maak altijd een omweg de korste weg van A naar C is niet via b maar Z 😀 😀 😀 😀

ben nog altijd aan het wachten op een ritje hé Kris 😆

idem dito dominique;)

Idem hier, korte ritten probeer ik ook zoveel mogelijk te vermijden. Desnoods doe ik een omweg van 10 km om toch maar de motor op temperatuur te brengen.

930

mijn verbruik ligt ook rond de 15l rustig rijden.hou daar nietveel rekening bij het plezier ven zoeen wagen gaat daarboven.gebruik hem wel niet om heel korte afstanden mee terijden

30 liter zal dan weer helaas pijnlijk haalbaar zijn in stadsverkeer en files! 🙁 Nu tijdens de vakantie durf ik ook al eens in de week met de 996TT naar het werk gaan, omdat ik nu nergens sta aan te schuiven in het stadscentrum ven Gent, en het verbruik al deftiger wordt. Nu, met dit verkeer, kan ik als ik deftig rijd een week mijn woon-werkverkeer doen met 1 tank van de TT, wat dus op een 90 euro komt voor 5 dagen. Tijdens de schoolperiodes, wanneer diezelfde rit meer dan dubbel zo lang duurt, haal ik dat zelfs niet, dus als je op den duur meer dan 100 euro per week moet gaan tanken voor woon-werkverkeer… dat worden toch minder leuke sommetjes op het einde van de maand… 😥

En op circuit de 30 liter kunnen halen? Men mag blij zijn met ‘maar’ 30 liter op circuit! 😆 De 964 Turbo 3.3 verbruikte destijds op circuit bij Autogids een stevige 58 liter/100 km! zelfs mijn Fireblade ging op circuit van de normale 6l/100km naar bijna 18! 😯 Continu tegen de rode zone aanleunen heeft zijn prijs…

dringend nog eens buitenkomen william 😆

Anoniem

Klopt 😀
                      Maar ik ben met sommige dingen nogal fanatiek 😳
                      Ik heb in mijn auto’s een soort dagboekje liggen waarin ik de tank en onderhouds beurten inschrijf. Zo heb je snel een overzicht van wat je tankt 😀
                      De laatste tijd verbruik ik eigenlijk te weinig, ik heb er niet meer mee gereden van 19 Juni 😳 Hoop er binnen enkele dagen toch nog eens een keertje een tank mee te gaan leeg rijden 😀

…ik weet geneens wat de mijne verstookt,das bijzaak met zo een wagens vind ik…

vawilliam2003 schrijft:

ANG schrijft:
                          [quote]Ook een droom voor mij! Maar tussen 20 en 30 l verbruik 😕 Een WTL is dan een leuk alernatief 😀

Ik verbruik gemiddeld een 16 liter.
                          [/quote]

same here, op autostrade gaat hij zelf naar 14 liter van mij.
                          Als je idd wat door begint te vlammen gaat hij naar de 20 liter.

Heb een 5vit en daardoor verbruik ik ook net iets minder dan de 4vit.

Ik denk dat 30 liter net iets overdreven is, maar goed ook 😆

Anoniem

ANG schrijft:

Ook een droom voor mij! Maar tussen 20 en 30 l verbruik 😕 Een WTL is dan een leuk alernatief 😀

Als ik constant aan dat verbruik zou rijden zou ik mij meer zorgen maken over eventuele boetes 😀 en ongevallen.
                            Ik verbruik gemiddeld een 16 liter.
                            Na een stevige rit ga ik richting de 20, meer heb ik nog niet ondervonden.
                            Om de 20 te halen moet ik toch al echt stevig doorvlammen wat eigenlijk niet haalbaar is op de openbare weg. Op circuit zal je de 30 ook wel kunnen halen.
                            Verder is een 930 een geweldig ‘ding’

930

verbruik ligt wel hoog maar dat moet je erbij nemen. is ook geen auto om elke dag mee te rijden

Anoniem

😯 😯 😯
                                Eerste p was een TL, miste de turbo!!!

Ook een droom voor mij! Maar tussen 20 en 30 l verbruik 😕 Een WTL is dan een leuk alernatief 😀

PT

Naaaajs !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.