mijzelf even voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! mijzelf even voorstellen

• Maker
    Discussie
  • Hey iedereen, ik ben Hens Koen, 25 jaar en woon in de omgeving van Mechelen.
    Ik ben momenteel in het bezit van een porsche boxster (986) 2700cc, waar ik graag zelf aan werk.
    Ik hoop meer van het porsche-gebeuren te mogen meemaken.

wat ik aan men boxster heb gedaan (dit even terzijde 😛 ):
    -men radiators uitgekuist: ze zaten dicht door vuil en bladeren (misschien een goede tip voor mede 986 en 996 rijders) ik help graag een handje.
    -nieuwe koppeling
    -techart einddemper
    -verlaging van KW

Attachments:
    • 561303_3809039111820_1452731016_3219164_819826856_n.jpg
    • IMG_0449.JPG
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Welkom Hens,

P staat er netjes bij, knappe wagen.
      enjoy.

welkom! knappe wagen! :driver:

Knap ding, maar mijn oprit geraak je niet op denk ik ! :applaus:

Welkom en geniet van je P :driver:

Welkom op dit gezellige forum .
              Je wagen ziet er prachtig uit ,nogmaals een bewijs dat een velg veel kan veranderen .
              Genieten maar .

Wim

Welkom op het forum, en mooie stoere Boxster op de foto’s. :relaxman:

How Low Can You Go, hé Koen 😀 ?

In ieder geval een knappe verschijning, die Boxster!
                  Geniet van dit forum en de rondhangende gekken hier, de een al wat meer dan de andere 😆

Welkom!

XXX

Welkom Koen. Mooi zo’n verlaagde Boxter en inderdaad één van de mooiere die ik al gezien heb :driver:

PatrickB en ibiz@ke: dank u, doet deugd goede reacties te krijgen.
                      [quote=”patrickvb” post=99197]Welkom hier! Mooie boxster.
                      Staat precies wel erg laag op zijn pootjes. Niet te veel last van de drempels, en andere ‘dinges’ op de weg?[/quote]
                      Dank je. zo rijden heeft toch de nodige aandacht op de baan nodig, ik ben een paar weken geleden zo nog naar Oostenrijk gereden en had geen problemen (GTI treffen in Wörthersee). Ik zal er nog wel een filmpje van posten.

[quote=”Mushroom” post=99199]Welkom!!
                      Mooi hok euh, auto!!! 8)
                      Zijn die velgen 18″? If so dan moet PatrickB toch nog eens nadenken over die Fikse’s vind ik (en het spacerprobleem maar oplossen ;))
                      Die KW vering… De mijne had die ook, maar zo laag lag die toch niet hoor. Speciaal setje of schroefset?
                      In elk geval één van de mooiere Boxsters![/quote]
                      Dit zijn inderdaad 18″ velgen: vooraan 8 en achteraan 10 breed, achteraan ook spacertje moeten plaatsen.
                      Vering is schroefsetje en ben er zeer tevreden van.

welcome sir!

mooi wieltje en ”nen tree” lager
                        just the way i like it!

Welkom!!
                          Mooi hok euh, auto!!! 8)
                          Zijn die velgen 18″? If so dan moet PatrickB toch nog eens nadenken over die Fikse’s vind ik (en het spacerprobleem maar oplossen ;))
                          Die KW vering… De mijne had die ook, maar zo laag lag die toch niet hoor. Speciaal setje of schroefset?
                          In elk geval één van de mooiere Boxsters!

PB

idd, een zeer mooi exemplaar heb je daar!

Welkom hier! Mooie boxster.
                              Staat precies wel erg laag op zijn pootjes. Niet te veel last van de drempels, en andere ‘dinges’ op de weg?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.