minatuur maar toch niet zo mini

Home Forum Porsche miniatuur minatuur maar toch niet zo mini

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Goedkoopste Porsche die ik ooit had….

gr
      Dakke

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • [quote=”911-lover”:2d02qkva][quote=”RSR”:2d02qkva]
        Deze heb ik en is wel met pedalen en sorry dat ik het moet vertellen het zijn echte prullen, mijn dochter heeft er al 3 gekregen onder waarborg dus ja.

Luc[/quote]

Dat komt door die zware voet 😆
        Zalze zeker van haar vader hebben 😉 🙄 😆 [/quote]

Denk het ook Koen, maar ik heb dan al 1 troost ‘ ze heeft iets van mij ‘ 😀 .

[quote=”RSR”:h0iha26q]
          Deze heb ik en is wel met pedalen en sorry dat ik het moet vertellen het zijn echte prullen, mijn dochter heeft er al 3 gekregen onder waarborg dus ja.

Luc[/quote]

Dat komt door die zware voet 😆
          Zalze zeker van haar vader hebben 😉 🙄 😆

[quote=”cab ’88”:3ol3ufw6]http://www.carreramotors.be/public/selection/product.asp?strProduct_ID=655&strCat=Toys%20and%20Games&strName=Junior%20Porsche%20911

Iets minder gedetailleerd maar nieuw en ook niet mis..[/quote]

Luc

Anoniem

http://www.carreramotors.be/public/sele … sche%20911

Iets minder gedetailleerd maar nieuw en ook niet mis..

Anoniem

Ik heb echt geen idee van prijs. Doe eens een bod via pb hé. Alles werkt en lader is er uiteraard ook bij. Links en rechts wel een krasje uiteraard.

gr
                Dakke

Als alles nog werkt en je maakt me een mooie prijs voor u prachtwagen, dan kom ik die direct afhalen 8) , ze heeft nu een 997 met pedalen en een Cayenne met elektromotor en ze moet nog 2 jaar worden binnen 2 weken 😀

Luc

Anoniem

ik had ze ook al es gezien toen ik de bobby car aan het zoeken was op ebay. Zijn echt wel cool. Zodra ik kan koop ik één van de klein manne in de familie er zo eentje. Alleen al om ze daarmee te kunnen zien rijden 🙂 ) .

Anoniem

[quote=”mark986″:36ibtqta]ik heb voor een pasgeborene onlangs zo een BOBcar gekocht (porsche boxster). Tegen dat ie leert stappen etc….
                      Dit is ook wel vet….ik denk dat ik mij ook zo iets ga aanschaffen….(voor de nog te fabriceren kleine van mijn broer)[/quote]

Mark kijk eens hier…..surprise ze hebben hem zelfs in Boxter formaat…
                      bijna in jouw kleur !!!!

http://www.toyshop.it/ecommerce.asp

doorklikken naar “Veicoli a batteria” en op 2de pagina kijken…

gr
                      Dakke

Anoniem

ik heb voor een pasgeborene onlangs zo een BOBcar gekocht (porsche boxster). Tegen dat ie leert stappen etc….
                        Dit is ook wel vet….ik denk dat ik mij ook zo iets ga aanschaffen….(voor de nog te fabriceren kleine van mijn broer)

Anoniem

of gewoon een pb’ke naar mij.
                          Mijn zoon Ferre is nu 22 maanden dus die eerste porsche mag gauw komen hé 🙂 )

of op het forum 🙂

Anoniem

Ik vond het toen gewoon té mooi om niet te kopen. Is elektrisch aangedreven met een “vooruit/achteruit-hendel” + rem. Mijn jongste dochter is er nu bijna uitgegroeid dus binnenkort ga ik het in de koopjeskrant zetten.

gr
                              Dakke

Pimp my ride

Nog Chromen velgen ook 😯 😉 😆

Anoniem

En hier is de bestuurster (brokkenpiloot….)

gr
                                  Dakke

Echt DTM 😯
                                    Enkele ruitenwisser en stoel in het midden 😉 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.