Minichamps 1:18 Boxster 981 S – white

Home Forum Porsche miniatuur Minichamps 1:18 Boxster 981 S – white

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk gevonden waar ik al lang naar op zoek was – en meteen aangeschaft of course – een schaalmodel 1:18 van de Boxster 981 S in het wit. Jammer dat het interieur rood is ipv donkerbruin en dat de velgen niet matchen, maar ik acht mezelf al gelukkig dat ik eindelijk een witte gevonden heb op schaal 1:18 …
    🙂

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”ericbullet post=204268 userid=5275″]deze stond al maanden te pronken op mijn hobbykamer voor ik mijn wagen had.

[/quote]

Iemand een idee waar ik deze nog kan vinden?  

[quote=”ericbullet post=204268 userid=5275″]deze stond al maanden te pronken op mijn hobbykamer voor ik mijn wagen had.

[/quote]

[quote=”ericbullet post=204268 userid=5275″]deze stond al maanden te pronken op mijn hobbykamer voor ik mijn wagen had.

[/quote]

forumlid MCWS
            via google: modelcarworkshop.nl

Hier op het forum een topic met enkele van zijn kunstwerkjes….ongelooflijk wat die mens kan

[quote=”stijnG” post=204282]Ducdirk
              op het forum zit iemand met gouden vingers…..dat interieur zou in no time het correcte kleur hebben…[/quote]

Ah ja, wie mag dat dan wel wezen ? En is het iemand met ervaring in deze ?
              🙂

Ducdirk
                op het forum zit iemand met gouden vingers…..dat interieur zou in no time het correcte kleur hebben…

deze stond al maanden te pronken op mijn hobbykamer voor ik mijn wagen had.

WAP0210070D-cayman-s-981-modelauto-118-1-605.png

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.