Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Beste,

De organisatoren van Miss Coast Belgium rekenen voor het zesde jaar op RUFIE voor ondersteuning van de Glamourday.
      De finalistes worden een dagje verwend met leuke activiteiten.

Voor elke finaliste zoeken we een vriendelijke chauffeur met een Porsche voor een leuk glamour/glitter moment.
      Het progamma zal in de late namiddag starten aan de kust. Met de Porsches rijden we een tocht langs enkele Vlaamse badsteden.
      We eindigen met een gezellig diner. Gratis voor de chauffeurs.
      Je partner/copiloot is uiteraard ook welkom om het programma mee te beleven, mits een bijdrage voor het diner. Prijs lag voorgaande jaren rond de 35 euro.

Het aantal plaatsen is beperkt (18 Porsches) en vlug ingevuld.
      Link om in te schrijven volgt later deze week.
      https://www.rufie.be/miss-coast-2017

Ben je geïnteresseerd, stuur me alvast een berichtje en ik hou je op de hoogte.

Op voorhand bedankt voor je assistentie.
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
      • He Walter Bompa Lawijt nu snap ik waarom da gij niet mee naar Schotland zijt geweest … :ass:

:up:

Bedankt iedereen voor jullie steun. Zonder onze chauffeurs zou dit niet mogelijk geweest zijn.
            Het was een goede editie met zoals altijd stralende mensen. Een zomerse BBQ en nog een klein feestje om te eindigen. Volgende editie in 2019 !

Ik heb een album aangemaakt op facebook met wat eigen foto’s en diverse die ik van Snoer gekregen heb. Dikke merci.

Je vindt ze HIER

Het was terug een super geslaagde Miss Coast editie ,wij en de dames hebben ervan genoten , op naar de volgende, super mooie foto’s Snoer :up: :up: :up:

Was weer een gezellige bedoening . een leuke miss in mijne auto met een gezellige babbel onderweg meer had onze bompa niet nodig .
                Helaas heb ik nog een uurtje in file gestaan om thuis te geraken ( Tomorowland in the house )

20170722_175205.jpg

Het was weer een fijn Porsche dagje.
                  Nog een mooie foto gevonden…

IMG_20170722_175700180_HDR.jpg

Dat was weer efkes leuk en gezellig jongens. Dat doe je goed Snoerke, heb nog van alles geMisst zien ik. Excuses aan de Miss die een beetje Misselijk werd :driver: :driver: :driver: … Is vannacht nog een pittig regen ritje geworden, maar we zijn er weer goed doorheen gekomen. Dank Rufie en Miss voor de goede organisatie! :drink:

IMG_0241.JPG

IMG_0247.JPG

IMG_0250.JPG

IMG_0251.JPG

IMG_0219.JPG

IMG_0218.JPG

IMG_0222.JPG

IMG_0232.JPG

IMG_0188.JPG

IMG_0196.JPG

IMG_0201.JPG

IMG_0216.JPG

IMG_0173.JPG

IMG_0176.JPG

IMG_0178.JPG

IMG_0184.JPG

We zijn terug van een geslaagde en voor herhaling vatbare Miss Coast editie , Leuke namiddag en avond (nacht) gehad en blij weerzien met vele Porsche liefhebbers :drink: Voor de mensen die er niet bij waren enkele afbeeldingen .

IMG_0159.JPG

IMG_0160.JPG

IMG_0164.JPG

IMG_0165.JPG

All the misses in da house, here we come !!! :coolness: :driver: :music: :drink:

Oei, ik ben precies enthousiast 😀

Mart, ik heb je een pb gestuurd 😉

Nog geen mail gezien Rufie!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.