Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Beste,

De organisatoren van Miss Coast Belgium rekenen voor het zesde jaar op RUFIE voor ondersteuning van de Glamourday.
      De finalistes worden een dagje verwend met leuke activiteiten.

Voor elke finaliste zoeken we een vriendelijke chauffeur met een Porsche voor een leuk glamour/glitter moment.
      Het progamma zal in de late namiddag starten aan de kust. Met de Porsches rijden we een tocht langs enkele Vlaamse badsteden.
      We eindigen met een gezellig diner. Gratis voor de chauffeurs.
      Je partner/copiloot is uiteraard ook welkom om het programma mee te beleven, mits een bijdrage voor het diner. Prijs lag voorgaande jaren rond de 35 euro.

Het aantal plaatsen is beperkt (18 Porsches) en vlug ingevuld.
      Link om in te schrijven volgt later deze week.
      https://www.rufie.be/miss-coast-2017

Ben je geïnteresseerd, stuur me alvast een berichtje en ik hou je op de hoogte.

Op voorhand bedankt voor je assistentie.
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
      • @ Patrick ga proberen ook tijdig in Walrave te zijn tegen 15 u en 15.30 u tis hier bij ons in het dorp Tomorowland en niet evident om hier snel ff weg te rijden .

De deelnemers zouden nu een mail met de laatste briefing moeten ontvangen hebben.
          Laat me weten als het niet zo is aub.

Jullie worden verwacht 16u30 op de Wellington Golf.

Groetjes,
          Rufie.

zal bij mij toch iets na 15u30 zijn :salut:

@ Patrick VB We zullen er zijn tegen 15 u :drink: en we zullen nog wel volgers hebben zeker . :driver:

Zoals bij voorgaande edities gaan we van de gelegenheid gebruik maken om vooraf wat bij te praten.
                Aangezien Charles Lindbergh zijn deuren sloot, een andere vlot bereikbare zaak met parking en terras gezocht.

Afspraak vanaf 15:00 in Walrave, Nieuwpoortsesteenweg 634, Oostende. Daar is voldoende parking beschikbaar.
                Walrave is het cafetaria/restaurant van Provinciedomein Raversyde.
                We rijden daarna samen naar de Wellington Golf club.
                Tot zaterdag.

PS: Deze dames rijden niet mee, maar wachten op eieren…
                clarisseneindhoven.jpg

Bedankt dat ik weer op jullie enthousiasme kon rekenen.

We hebben de nodige chauffeurs gevonden !
                  Dat gaat weer in orde zijn zaterdag.

Stel dat er iemand toch nog zin heeft om naar de BBQ te komen en gezellig samen te zijn met andere Porschisten. Dat kan nog, stuur me een privéberichtje 😉

Groeten,
                  Rufie.

Met plezier, Luc.

We hebben nog 3 Porsches nodig 😉

ik zou eventueel ook kunnen als er nog chauffeurs nodig zijn.
                      Laat maar weten!
                      Luc

Kwestie dat Bompa Lawijt zich niet zou overdoen met 5 missen komt deze bompa ook af.

Verzamelen we opnieuw ergens in de buurt van Oostende?
                        Suggesties?

Nog 4 ! :driver:

Laat de twijfelaars nu maar komen.

Gezellig Bompa!! :up:

Rufie , zet mij er ook maar bij het zal dan wel met de Macan GTS zijn , daar kan ik wel 5 misse in meenemen :first: :first:

IMGP0010-2-3.JPG

Nog 5 :up:

Merci voor het enthousiasme !!

Ik heb nog 6 Porsches met chauffeur nodig, dus mannen en vrouwen hou je niet in 😉

Groeten,
                                  Rufie.

[quote=”Monza” post=253914]Wij zij er ook weer terug bij :happydance:
                                    [video]https://www.facebook.com/bianca.deridder/videos/t.1542880088/10204186989220658/?type=2&theater[/video][/quote]

Er zullen terug veel bekende gezichten zijn :coolness: :coolness: :coolness: :think:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.