Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Beste,

De organisatoren van Miss Coast Belgium rekenen voor het zesde jaar op RUFIE voor ondersteuning van de Glamourday.
      De finalistes worden een dagje verwend met leuke activiteiten.

Voor elke finaliste zoeken we een vriendelijke chauffeur met een Porsche voor een leuk glamour/glitter moment.
      Het progamma zal in de late namiddag starten aan de kust. Met de Porsches rijden we een tocht langs enkele Vlaamse badsteden.
      We eindigen met een gezellig diner. Gratis voor de chauffeurs.
      Je partner/copiloot is uiteraard ook welkom om het programma mee te beleven, mits een bijdrage voor het diner. Prijs lag voorgaande jaren rond de 35 euro.

Het aantal plaatsen is beperkt (18 Porsches) en vlug ingevuld.
      Link om in te schrijven volgt later deze week.
      https://www.rufie.be/miss-coast-2017

Ben je geïnteresseerd, stuur me alvast een berichtje en ik hou je op de hoogte.

Op voorhand bedankt voor je assistentie.
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
      • proficiat , super mooie GTS die je hebt :up: :up: :up:

Wij zij er ook weer terug bij :happydance:
          [video]https://www.facebook.com/bianca.deridder/videos/t.1542880088/10204186989220658/?type=2&theater[/video]

No problem Snoerke, ik hep een Chinese Brush!! :drink:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=IDZI4bGCoDA[/video]

Super dik ding zeg! Wat een mooie Porsche :up:

Als ik het goed doe zit er nu ook een foto bij van mijn Gts 😀

Attachments:
              • image.jpeg
              • image-2.jpeg

:up: mooi

is een GTS geworden Elroy
                  IMG_9173[11251].JPG

IMG_9047.JPG

[quote=”de zwarte pijl” post=253799]Martje, leuk dat je er ook bij bent, we gaan daar de dames eens goed verwennen ,ze een super leuke rit aanbieden, en hey
                    Elroy we zijn daar ook, en die roofparty dat was nogal een feestje hè[/quote]

Hey, leuk dat jullie er ook weer bij zijn :up:
                    was inderdaad een super leuk feest en weekend bij de roofparty he!
                    Heb je nu een 991 GTS? mooie auto zeg! :up:

[quote=”Mart” post=253814]Tsja, jullie waren ook zo enthousiast, dat ik er toch eigenlijk niet meer om heen kan een keertje :coolness: . Ik zal de trilfunctie in ieder geval aanzetten en de stoelverwarming natuurlijk!! :drink:[/quote]

Dan krijg je zeker en vast vlekken op je zetel Mart 😳

Tsja, jullie waren ook zo enthousiast, dat ik er toch eigenlijk niet meer om heen kan een keertje :coolness: . Ik zal de trilfunctie in ieder geval aanzetten en de stoelverwarming natuurlijk!! :drink:

Martje, leuk dat je er ook bij bent, we gaan daar de dames eens goed verwennen ,ze een super leuke rit aanbieden, en hey
                          Elroy we zijn daar ook, en die roofparty dat was nogal een feestje hè

Ok dan Rufie, zet mij er ook maar op dan met m’n maatje. Heb een aanmelding gedaan, maar hij geeft een foutmelding zo lijkt het.

[quote=”bccars” post=253785]@DST : I like your way of thinking ! :-)[/quote]

[hide]I like the way of doing … thinking is for later :mrgreen: [/hide]

Al de leuke dingen die ik mis… :sarcastisch :mrgreen:

@DST : I like your way of thinking ! 🙂

Funny met een witte 997 gt3

De Funny, hoe lang is dat niet geleden, nog iemand een spoor van hem?? :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.