Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Beste,

De organisatoren van Miss Coast Belgium rekenen voor het zesde jaar op RUFIE voor ondersteuning van de Glamourday.
      De finalistes worden een dagje verwend met leuke activiteiten.

Voor elke finaliste zoeken we een vriendelijke chauffeur met een Porsche voor een leuk glamour/glitter moment.
      Het progamma zal in de late namiddag starten aan de kust. Met de Porsches rijden we een tocht langs enkele Vlaamse badsteden.
      We eindigen met een gezellig diner. Gratis voor de chauffeurs.
      Je partner/copiloot is uiteraard ook welkom om het programma mee te beleven, mits een bijdrage voor het diner. Prijs lag voorgaande jaren rond de 35 euro.

Het aantal plaatsen is beperkt (18 Porsches) en vlug ingevuld.
      Link om in te schrijven volgt later deze week.
      https://www.rufie.be/miss-coast-2017

Ben je geïnteresseerd, stuur me alvast een berichtje en ik hou je op de hoogte.

Op voorhand bedankt voor je assistentie.
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 66)
      • Hey Tilt, ja dat klopt ik had je schoonzus meegenomen inderdaad 😀
        Mooi ding trouwens die blauwe 4S van je :up:

de andere die ik nog herinner was dan de zwarte pijl met een zwarte 997S (die erg geplaagd werd met z’n tiptronic :mrgreen:)
        en nattuurlijk rufie met de grijze 996 mk2

Toen was er eerder die dag nog een samenkomst van de porsche rijders in een strandtent, wordt dat nu weer gedaan?

groeten elroy

De PDK rijders hebben dan natuurlijk een hand vrij om ergens aan te krabben
          Wat was het nu weer Mush?

:happy: :happy:

Ha die Elroy :up:

Jouw medepassagier tijdens dat reisje was mijn schoonzus 😉
            Tilt en Mushroom is dezelfde persoon (beetje gepleten persoonlijkheid 😉 ), de blauwe 996 4S is the weapon of choice idd.
            Leuk dat je weer mee doet. Nu Mart nog :first:

Hallo Allen,

Ik ben een aantal jaren geleden met een reisje mee geweest voor het feest op het dak van het porsche museum en later ook mee gereden met de Miss Coast verkiezing.

Dit jaar weer ingeschreven voor de Mis Coast en ik vroeg me af of er nog bekende meedoen?
              deze namen ken ik er nog van;

Funny met een witte 997 gt3
              Tilt met een zwarte en nu blauwe 996 4S
              Mushroom volgens mij met een blauwe 997S

Leuk om jullie misschien weer tegen te komen, groeten elroy

Hier ook ingeschreven :drink:

Ingeschreven :first:

Ik zoek nog kandidaten om de misses een mooie dag te schenken.

Inschrijven kan nog :
                    https://www.rufie.be/miss-coast-2017/

Merci, heb al een paar inschrijvingen zien binnen komen.

Als je hier al gereageerd hebt, graag inschrijven via de website, om te vermijden dat het verloren gaat.

Groeten,
                      Rufie.

Alle details zijn gekend.

Het belooft een leuke editie te worden, met een paar verrassingen die we nog niet verklappen.

Prijs blijft hetzelfde, chauffeur gratis, 35 euro voor de BBQ voor de copiloot.
                        Shuttle is voorzien voor de copiloten.

Alle info en link van inschrijven via de website : http://www.rufie.be/miss-coast-2017/

Merci Snoerke, ik ga morgen nog eens informeren voor de laatste details…
                          Momenteel enorm drukke job, weinig tijd ernaast over 🙁

Ik zal er ook bij zijn ! Was elk jaar wel plezierig . :drink:

auto natuurlijk :popcorn: :driver: :salut:
                              139.JPG

lol

(was wel een open deur natuurlijk)

[quote=”de zwarte pijl” post=253077]ieder model is welkom :driver: :coolness: [/quote]
                                  ging het nu over de dames of …

ieder model is welkom :driver: :coolness:
                                    m143.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.