Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast 22 juli 2017 : finalistes zoeken knappe chauffeurs !

• Maker
    Discussie
  • Beste,

De organisatoren van Miss Coast Belgium rekenen voor het zesde jaar op RUFIE voor ondersteuning van de Glamourday.
    De finalistes worden een dagje verwend met leuke activiteiten.

Voor elke finaliste zoeken we een vriendelijke chauffeur met een Porsche voor een leuk glamour/glitter moment.
    Het progamma zal in de late namiddag starten aan de kust. Met de Porsches rijden we een tocht langs enkele Vlaamse badsteden.
    We eindigen met een gezellig diner. Gratis voor de chauffeurs.
    Je partner/copiloot is uiteraard ook welkom om het programma mee te beleven, mits een bijdrage voor het diner. Prijs lag voorgaande jaren rond de 35 euro.

Het aantal plaatsen is beperkt (18 Porsches) en vlug ingevuld.
    Link om in te schrijven volgt later deze week.
    https://www.rufie.be/miss-coast-2017

Ben je geïnteresseerd, stuur me alvast een berichtje en ik hou je op de hoogte.

Op voorhand bedankt voor je assistentie.
    Rufie.

6 reacties aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
    • Moet dat een moderne P zijn?

(Niet dat ik dit thuis al voorgelegd heb… :engeltje: )

Merci PM en Zwarte Pijl, ik hou jullie zeker op de hoogte.

wij zullen er terug bij zijn :coolness: , zet ons maar op uw lijst Rufie :up:
          m028-2.JPG

m156.JPG

Zal dit jaar nie kunnen rijden, nog nie in verlof :bounce: :bounce: :bounce:

PM

[hide]Ik zou dat wel eens zien zitten! Ik kijk al uit naar de link…. :happydance: [/hide]

We gaan dat eens bekijken :coolness: , moeten juist die dag al ergens zijn :think: , misschien kunnen we die afspraak wel verplaatsen ruzie
                tn_IMG_8774.jpg

tn_IMG_8856-2.jpg

6 reacties aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.