Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

• Maker
    Discussie
  • De organisatoren van Miss Coast hebben RUFIE gevraagd te helpen de finalistes van deze verkiezing een onvergetelijke Glamourday te bezorgen.

Ben je vrij zaterdag 2 augustus ?
    Ben je vrijwilliger om een paar uur chauffeur te zijn voor één van de finalistes ?

We pikken de meisjes op in Oostende en rijden samen met de Porsches langs de Vlaamse Kust naar Nieuwpoort.

Deelname is gratis voor de chauffeurs. Tevens is er een gratis diner voorzien.

Je partner is evengoed welkom. Er wordt voor vervoer gezorgd voor de verplaatsingen.
    Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

De prijs voor de bijrijders is 35 euro.
    Hiervoor krijgen ze aperitief, hoofdgerecht scampi-brochette, dessert en koffie.
    Tijdens diner zijn plat en bruisend water inbegrepen.
    De betaling gebeurt avond zelf.

Het aantal plaatsen is beperkt en vlug ingevuld.
    Als je erbij wenst te zijn, graag zo spoedig mogelijk inschrijven.

Inschrijven gebeurt alleen via deze link :
    http://c29220b33a01.fikket.be/events/miss-coast-2014/orders/new

First in, first served.

Greets,
    Rufie

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 109)
    • 😳 zal er op letten

Mmm ok zal er aan denken :coolness: :first:

Wim

Zonder de quotes kan het ook heren, en gelijk een stuk duidelijker als al die ongewenste dubbele teksten. 😉

:up: :up: :respekt:

Ok ik leg ze klaar voor zolder vraag er wel naar 💡 kant wel eens vergeten :up:

Ok Monza alvast bedankt kom je ook naar zolder of anders de rit van 07/09 ikzelf ben op de twee aanwezig.

Grts,

Yep u mag de mijne hebben :coolness: :drink: Ik zit blijkbaar met een ander feestje :happydance:

Heeft er iemand van de chauffeurs nog kaarten voor de finale teveel op 27/09 ik ga supporteren voor mijn miss maar de dochter en haar vriend zouden graag meegaan.
                    :happydance:

allemaal zeer mooie foto’s
                      :happydance:

nog enkele foto’s gevonden :happydance:

DSC07979.jpg

DSC07988.jpg

DSC07993.jpg

DSC07991.jpg

Charming! :mrgreen:

wie is er naar huis gekomen met zand tussen de billen? :mrgreen:[/quote]

Met al die “Missen” op het nudisten-strand tussen 40 Porsches.
                            Wat verlangt een mens nog meer!,,
                            Wat zand tussen mijn billen neem ik op de koop toe.

mooie foto’s van de dames en *porsche enkele heren ook ja en dan zeggen ze dat het niet mooi is aan onze zee?
                              wie is er naar huis gekomen met zand tussen de billen? :mrgreen:

[quote=”Rufie” post=175233]Het was idd een zware zelfopoffering :coolness: :engeltje:[/quote]

:drink: :drink: :drink: :up:

Het was idd een zware zelfopoffering :coolness: :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.