Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

• Maker
    Discussie
  • De organisatoren van Miss Coast hebben RUFIE gevraagd te helpen de finalistes van deze verkiezing een onvergetelijke Glamourday te bezorgen.

Ben je vrij zaterdag 2 augustus ?
    Ben je vrijwilliger om een paar uur chauffeur te zijn voor één van de finalistes ?

We pikken de meisjes op in Oostende en rijden samen met de Porsches langs de Vlaamse Kust naar Nieuwpoort.

Deelname is gratis voor de chauffeurs. Tevens is er een gratis diner voorzien.

Je partner is evengoed welkom. Er wordt voor vervoer gezorgd voor de verplaatsingen.
    Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

De prijs voor de bijrijders is 35 euro.
    Hiervoor krijgen ze aperitief, hoofdgerecht scampi-brochette, dessert en koffie.
    Tijdens diner zijn plat en bruisend water inbegrepen.
    De betaling gebeurt avond zelf.

Het aantal plaatsen is beperkt en vlug ingevuld.
    Als je erbij wenst te zijn, graag zo spoedig mogelijk inschrijven.

Inschrijven gebeurt alleen via deze link :
    http://c29220b33a01.fikket.be/events/miss-coast-2014/orders/new

First in, first served.

Greets,
    Rufie

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 109)
    • :wtf:
      Vertelt er hier nu eigenlijk iemand te veel of juist net te weinig?
      :think:

ge maakt ne mens wel heel nieuwsgierig op deze manier :think: ge moogt mij altijd in pm laten weten of ik al iets gemist heb :bounce:
        [quote=”Vincent_991″ post=173318]Ik ben er nooit bij geweest maar al verschillende straffe en niet voor publicatie geschikte verhalen over gehoord. Helaas momenteel geen P in bezit anders was ik wel kandidaat bestuurder geweest :bounce:

Die foto van zwarte pijl heb ik hier zelfs op een USB stick toe gekregen. Samen met nog een pak andere foto’s :popcorn:[/quote]

Ik ben er nooit bij geweest maar al verschillende straffe en niet voor publicatie geschikte verhalen over gehoord. Helaas momenteel geen P in bezit anders was ik wel kandidaat bestuurder geweest :bounce:

Die foto van zwarte pijl heb ik hier zelfs op een USB stick toe gekregen. Samen met nog een pak andere foto’s :popcorn:

Hoe dikwijls is die foto van zwarte pijl nu eigenlijk al gepost van die griet ? En nog steeds ben ik hem NIET BEU ! Schoenen mooi assorti met de auto, schone auto, knappe griet. What more can I guy want ?

Eigenlijk zouden we eens een topic moeten starten met foto’s van allemaal coole Porsches met knappe grieten mee op de foto … zo een beetje een “best of both worlds” topic hihi

Bedankt Alain ,zou nu moeten gelukt zijn .
              Gr

[quote=”de zwarte pijl” post=173218]zal er ook terug bij zijn en dit voor de 4de keer :driver:
                [/quote]

Bhoeha :happy: Uit de Clubsport kruipen met hakjes :happydance: komt goed voor de Foto’s 😆 :lekker:

Lukt wel hoor Funny, gewoon in dat veld ‘geen copiloot’ schrijven.
                  Er is nog plaats.

Inderdaad het is niet mogelijk om in te schrijven zonder co-piloot .Al te laat Rufie ?

Lol Pvdw ! Now you’re talking ! Voordeel dat de kust dan weer heeft tov Francorchamps is zout water, daar gaat de mossel rapper van open …

Er staat miss… En direct 25 replies, ideetje voor de PF Days, Miss Porsche Francorchamps :-))

Check :driver: :driver: :driver:

zal er ook terug bij zijn en dit voor de 4de keer :driver:
                            tn_IMG_9112_2014-07-09.jpg

nog eens ingevuld met xxx bij copiloot, hoor wel of het aangekomen is nu.

heb mij ook ingeschreven maar ook die rode tekst van co piloot…
                                heb het ook doorgestuurt in pb.
                                hopelijk kan ik er weer bij zijn.

wie neemt er nu een copiloot mee als al dat knap volk daar rond loopt? :bounce:
                                  als ze erna wilt meegaan heb je geen plaats meer :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.