Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

Home Forum Porsche Uitstappen Miss Coast :wil jij chauffeur voor finaliste zijn?

• Maker
    Discussie
  • De organisatoren van Miss Coast hebben RUFIE gevraagd te helpen de finalistes van deze verkiezing een onvergetelijke Glamourday te bezorgen.

Ben je vrij zaterdag 2 augustus ?
    Ben je vrijwilliger om een paar uur chauffeur te zijn voor één van de finalistes ?

We pikken de meisjes op in Oostende en rijden samen met de Porsches langs de Vlaamse Kust naar Nieuwpoort.

Deelname is gratis voor de chauffeurs. Tevens is er een gratis diner voorzien.

Je partner is evengoed welkom. Er wordt voor vervoer gezorgd voor de verplaatsingen.
    Voor de bijrijder/partner wordt een bijdrage gevraagd voor het diner.

De prijs voor de bijrijders is 35 euro.
    Hiervoor krijgen ze aperitief, hoofdgerecht scampi-brochette, dessert en koffie.
    Tijdens diner zijn plat en bruisend water inbegrepen.
    De betaling gebeurt avond zelf.

Het aantal plaatsen is beperkt en vlug ingevuld.
    Als je erbij wenst te zijn, graag zo spoedig mogelijk inschrijven.

Inschrijven gebeurt alleen via deze link :
    http://c29220b33a01.fikket.be/events/miss-coast-2014/orders/new

First in, first served.

Greets,
    Rufie

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)
    • Anthony, vul dan in ‘geen copiloot’.

Er zijn nog een 5tal plaatsen over.
      Rap zijn is de boodschap 😉

Ik heb bij naam copiloot xx ingevuld dan lukt het wel. Zolang je het balkje van de copiloot eet mee niet aanvinkt komen er geen kosten bij.

Er zijn 20 missen :popcorn:

[quote=”patrickvb” post=173183]@ Rufie: Funny wil ook komen, maar signaleert me een probleem om het formulier in te vullen. Hij ging je een bericht sturen.

Komen we opnieuw eerst ergens samen in de buurt van Oostende? De locatie van vorig jaar aan de luchthaven was best ok.[/quote]

@Ruffie: invulformulier werkt niet als je geen copilote hebt…
          Gelieve te noteren dat ik zonder copilote zal komen.

@ Rufie: Funny wil ook komen, maar signaleert me een probleem om het formulier in te vullen. Hij ging je een bericht sturen.

Komen we opnieuw eerst ergens samen in de buurt van Oostende? De locatie van vorig jaar aan de luchthaven was best ok.

Zal mij bij deze ook aanmelden… 😆
              Inschrijving volgt zodra

Ben ook ingeschreven , heb nog geen enkele editie gemist .Hoeveel wagens mogen er mee doen ? 😆

Oesje, klinkt niet goed ?

Je hebt gelijk :mrgreen:
                    Rufie? Dat van die eventuele 2e P (indien nodig) mag je schrappen 👿

J

Mannen met die met een oldtimerplaat rondrijden….. oppassen he…

als ge lekker mee aan tafel schuift kan de verzekering dat wel eens zien als een betaling… en bezoldigd verkeer met O-platen is een dikke nono!:D:D

Cool, mijn 968 op de foto’s.
                        Was een koude dag toen !

ah ik was er toen ook :driver:

Heb nog 2 foto’s gevonden van enkele jaren terug 😆

zeee.jpg

zeeeee.jpg

@ Rufie is gelukt kijk er al naar uit.
                              Groeten krok…

Gebeurt :relaxman:

Kga mij ook inschrijven zie :relaxman: :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.