misschien….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen misschien….

• Maker
    Discussie
  • Misschien is “ze” vandaag klaar !
    Na 3 weken… 👿
    ‘t is natuurlijk allemaal niet zo erg ,maar als je erop zit te wachten en benieuwd bent naar het resultaat! (?)

duimen maar 🙂 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • oogappel = zoontje waarschijnlijk 😉

is moeilijk op zo’n forum zunne om met oogappel direkt te weten waarover het gaat…
      In den Bijbel wordt de oogappel voorgesteld als het dierbaarste wat men bezit

Oogappel kan zijn:
      1. Kinderen
      2. Porsche
      3. Minnares
      4. Vriendin
      5. Vrouw

En ja in die volgorde 8)

ik kan niet meer volgen ,maar ben wel benieuwd…. 😕

[quote=”993S”:3f2s15by][quote=”Setakira”:3f2s15by]ahja dat is juist, Denis heeft uw “smurfin” nog niet mogen bewonderen Koen 8) [/quote]

Je bent niet mee vrees ik.

Btw , zijn vriendin heeft verleden zondag bij het forum diner heel de avond voor ons gezeten dus die kennen we. Op vroemdag was ze ook van de partij en op Koen zijn herfstrit ook. Je wordt oud 😆 [/quote]

Ik begrijp je wel helemaal Denis.
          @Seta en Stef: jullie zijn beide fout [size=42:3f2s15by](behalve dat Denis idd de CS nog niet heeft kunnen bewonderen)[/size] 😈 😉

Denk dat Seta met smurfin Koen zijn CS bedoeld evenals jij met oogappel.. of ben ik mis ?

[quote=”Setakira”:2wafddcl]ahja dat is juist, Denis heeft uw “smurfin” nog niet mogen bewonderen Koen 8) [/quote]

Je bent niet mee vrees ik.

Btw , zijn vriendin heeft verleden zondag bij het forum diner heel de avond voor ons gezeten dus die kennen we. Op vroemdag was ze ook van de partij en op Koen zijn herfstrit ook. Je wordt oud 😆

😆 😆 😆

ahja dat is juist, Denis heeft uw “smurfin” nog niet mogen bewonderen Koen 8)

[quote=”911-lover”:e9tpm9wl]Yipeeeeee

2007 wordt een veelbelovend jaar 😉 [/quote]

Cindy en ik duimen mee voor jou Koen , niet direct voor de Porsche , daar zorgt Luc wel voor.
                    Hopelijk mogen we je oogappel snel ontmoeten.

Yipeeeeee

2007 wordt een veelbelovend jaar 😉

Hij is ver klaar jongens Pffff ik verzuip van het werk hier in onze carrosserie. Ma ja dat is het leven zeker.

Luc

Ja duurt wel lang precies, ge hebt toch gezegd dat ze haar niet moeten wassen hé Koen, spaart ge nog een dag uit 😀 wink:

[quote=”911-lover”:1xb85akz]En ik ben nog steeds aan het wachten (na een maandje of 4) 😥 [/quote]

I know the feeling. Wordt nu toch ook wel de hoogste tijd dat je Porsche af is.

En ik ben nog steeds aan het wachten (na een maandje of 4) 😥

ken

[quote=”cabrio’87”:3cizj77r]”ze” is klaar……
                                wanneer ik meer tijd heb zal ik een volledige uitleg geven ,maar nu enkel een eerste vluchtige indruk.
                                Voor mij is het een verbetering ,voor andere is het niet aan te raden daar de wagen veel agressiever is geworden.
                                verdere uitleg volgt….. 😉 [/quote]

mmmm kben benieuwd naar het verslagje 😉 😈

“ze” is klaar……
                                  wanneer ik meer tijd heb zal ik een volledige uitleg geven ,maar nu enkel een eerste vluchtige indruk.
                                  Voor mij is het een verbetering ,voor andere is het niet aan te raden daar de wagen veel agressiever is geworden.
                                  verdere uitleg volgt….. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.