mistachterlicht integreren

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 mistachterlicht integreren

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Is er iemand die weet of het mogelijk is het mistlicht te integreren bij de bestaande achterlichten op een 911SC van 78, nu zit ik met een apart mistachterlicht, maar ik vroeg mij af of ik dit niet kan wegwerken met een andere lichtdoos in te bouwen op de linkerkant 🙄

Peter

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Dat wilde ik hier net melden 😆 😆 😆 😆

Op het PorscheForum.nl heeft doubleG het perfect duidelijk gemaakt aan de hand van fotootjes.
      Momenteel is het Forum off-line maar zodra ik er terug op kan zal ik een linkje plaatsen 😉
      Als de fotootjes in het algemane album staan kan je ze zien , in het persoonlijke album niet.
      Dan moet je je daar even aanmelden.

BTW Welkom hier Double G

Ik heb deze operatie pas uitgevoerd bij mijn 3.2, en de foto’s staan op hier op porscheforum.nl. Alleen weet ik niet of dat nu voor jullie hier ook zichtbaar is 😕

Bedankt mannen, ik ga eens beginnen uitkijken voor zo’n bakse. Is er ergens een volledige goede uitleg te vinden hoe je de reflector goed monteerd op een SC.

En btw, wit vind ik ook geen slecht kleurtje, maar mijne voorkeur is toch rood, heeft meer passie 😆

Idd hè, wit is een prachtige kleur voor ons modellen 😀

inderdaad laat ze maar zeggen eeeeuuuuuch ne witte ik weet dat ik er toch veel bekijks mee heb

Wit is toch mooi he voor een 911 3.2, ik ga die van mij eens van stal laten ze.

Luc

heb ik ook gedaan met mijne van 1980 maar idd reflektor staat een beetje hoger en das zichtbaar

http://www.cardomain.com/ride/327504

anders ga je eens kijken op deze link en dan zie je het

[quote=”porsche666″:aq0hx296]achterste balk tussen uw lampen vervangen door een met mistlampen[/quote]

Kan inderdaad , heb het zelf ook gedaan en ‘t is een veel schoonder zicht.

Toch wil ik nog zeggen dat het niet zo simpel is als het lijkt want er moeten niet alleen gaten uitgezaagd worden voor die mistlichten maar de nieuwe lichtbalk zelf moet ook worden aangepast .Anders komt die enkele mm te hoog te zitten. In de nieuwe PORSCHE SCENE (april)is er zo ene te zien (die te hoog zit) trekt op niks.
                    Op KAPAZA staat zo nog een lichtbalk ergens te koop dacht ik .
                    Let er ook op dat de 2 stekkers erbij zijn want die zijn speciaal en alleen bij Porsche te verkrijgen.

achterste balk tussen uw lampen vervangen door een met mistlampen

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.