mistlampen Americaanse 911 van 1984

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 mistlampen Americaanse 911 van 1984

• Maker
    Discussie
  • Heeft er enig iemand een idee of dat er op een Amerikaanse 911 van 1984 mistlampen zijn voorzien achteraan ?

Bij de Europese moet je draaien aan de mistlampen knop om deze aan te steken.
    Bij mijn model kan ik enkel de voorste mistlampen aanzetten door aan de mistlampen knop te trekken en verder niets.

Iemand enige tips/ervaring ?

Grtz Ohmzz

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Waarom hebt ge een mistlamp nodig ?? Ah ja, geen O-platen :engeltje:

[quote=”Ohmzz” post=119145]Niet dat het geen goed idee is maar ik wil graag men “porsche reflector” behouden zoals hij is.[/quote]

Die link van kleinekastenteufel verwijst naar een topic (helaas met onzichtbare of verdwenenfoto’s) waar men bespreekt hoe men 1 van de achteruitrij lichtjes functioneel als mist-achterlicht heeft gemaakt ➡ kwestie van ‘n draadje omleggen en een ander (rood) gloei- of LED- lampje plaatsen 💡

Als het alleen voor de keuring is – In NL plakken ze tijdelijk een rode lamp met magneetvoet op de Amerikaanse Porsche’s die het land binnen komen ..

De originele reflector is idd ook imo mooier.
          Ik zou de mistlamp ergens hangen waar er veel plaats is om ze naar boven te verdraaien. Een soort van support waardoor je ze als het ware achter de achterbumper kan draaien…

Merci voor de leuke opties maar ik denk dat ik gewoon een klein mistlampje ga hangen

Niet dat het geen goed idee is maar ik wil graag men “porsche reflector” behouden zoals hij is.

Iemand enig idee over de kablage ?
            enkel positieve kabel bij trekken van bij de nieuwe schakelaar en lokaal ergens massa nemen ?

Alvast merci

Ohmzz

Dat niet alleen, ook lakschade … 8)

[quote=”Funny” post=119078]Zo’n loshangend achtermistlicht stoort me nu eens niet op een oudere wagen .[/quote]

Bwah, ik vind het nogal irritant dat het zo rammelt als het los hangt :mrgreen: :ass: 😉

XXX

Oh ja, moest je nog vragen hebben, Shoot 😀

XXX

Ohmzz, kijk eens op dit draadje https://porscheforum.be/forum/4-911/92407-911-g-model-met-ingebouwde-mistlichten-kan-dit?limit=12&start=24
                      Laatste pagina daar staat een link naar mijn fotoreportage, een dagje werk en klaar, véél mooier en de clipjes zijn geen probleem je bumper moet er wel voor af :relaxman: succes.

Mijn maat Jack-in-the-box heeft hier ooit eens neergepoot (met foto’s) hoe wij een achtermistlicht inbouwden voor een 914.

Zonder boren of slijpen of vervangen van eender wat.

Vinden zijn bijdrage echter niet direct terug, als iemand daar handiger in is en zich geroepen voelt…

Zo’n loshangend achtermistlicht stoort me nu eens niet op een oudere wagen .

PB

[quote=”911_NL” post=119008].. ik zie nog steeds dat grote mistachterlicht onder de bumper hangen Patrick :wtf:

Volgens mij zijn er beter VOOR en NA foto’s ;)[/quote]

Het was mij te doen om het slijpwerk. :mrgreen:

bestaat er met de tegenwoordige led technologie geen kleinere en elegantere mogelijkheid?
                              damn :loser: die ik ben, wie wil op zn oldie technologie :bounce: :bounce: :bounce:

(sorry, vergeet mn inbreng maar ik druk toch op post, kan ik later nog lachen met mn beginnersfouten :mrgreen: )

.. ik zie nog steeds dat grote mistachterlicht onder de bumper hangen Patrick :wtf:

Volgens mij zijn er beter VOOR en NA foto’s 😉

PB

Voor:
                                  Na:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.