mistlichten Porsche 911 3.2 Carrera 1988

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 mistlichten Porsche 911 3.2 Carrera 1988

• Maker
    Discussie
  • Dag allen,

een vriend van mij heeft een 911 3.2 gekocht van 1988: dit is een USA uitvoering. Ik dacht dat de mistlichten in de reflector waren ingebouwd, echter bij deze stond er zo een lelijk opbouwlicht op. Ik heb de reflector eens uitgebouwd, en de wagen heeft wel degelijk de voorziening om een reflector met ingebouwde mistlichten te plaatsen. Ondertussen hebben we zo een reflector gevonden, maar de lichten hebben een speciale fiche (ga proberen foto toe te voegen)…

Op de lichten is het ‘vrouwelijke deel’ met 2 pinnetjes, en op de kabelboom zou het mannelijke deel moeten zitten; maar deze fiches heb ik echter niet om de connectie te maken. Weet er iemand waar ik deze zou kunnen vinden? En zou er iemand met zulk een reflector eens een detail foto kunnen maken van deze fiches? Misschien kan ik deze dan vinden in een electrozaak. Ben ook bij Jomaparts geweest, maar ook zij hebben een foto nodig om mij eventueel te kunnen helpen…

Alvast bedankt voor alle info/hulp…

Gr

Koen

1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
1 reactie aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.