Home › Forum › Porsche miniatuur › Mn 1/18 Porsches
- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 2 maanden geleden door 911-lover.
-
MakerDiscussie
-
16 mei 2005 om 23:24
Kheb me eindelijk eens geregistreerd en nu ga ik mn verzameling eens posten. Kverzamel alleen Porsches en alleen op 1/18.
Al een tijdje heb de zolder ingericht, mn 4 vitrinekasten er naartoe gedaan, enkele posters opgehangen, etc. etc.[url=http://www.imageshack.us:1mnn4ao7]
[url=http://www.imageshack.us:1mnn4ao7]
En deze staan al mn dubbele modelletjes, 1 omgebouwde 356 B en dan nog mn goedkope racers ( Bburago’s en Sunstars ) -
MakerDiscussie
-
De mijne doe ik niet weg , maar op het net staan ze ook en (ja zonder verzendkosten erbij) goedkoper dan dat ik betaald heb
@beltar: de AutoArt versie is wel beter afgewerkt, maar kost dan ook iets meer dan het dubbel dan de Hotweels.. Maar aangezien u nu onlangs ook al Minichamps en Kyosho bijgekocht heeft zou ik dan nu ook de AutoArt nemen.. Interieur is stukken beter, de ruiten zijn “echt” ruiten, bij de Hotweels is het open.. En de lak is ook wat beter vind ik.
[quote=”911-lover”:1k5nfp77]
Moet dat van Minichamps zijn ❓
Ik heb bvb een tijdje geleden nog een zeer mooi model van Hot Wheels in 1:18 gekocht[/quote]
Deze ziet er perfect uit Koen! Als je hem kan missen … let me know! Ik vereffen dan wel via een vriend op je herfstrit!
[quote=”beltar”:1cwyuxrd]Is die zilvere Gt3 nog ergens te koop? die mankeer ik nog. Mijn teller staat nu op (denk ik ) 32 zilveren 1/18 p’s
De laatste aanwinst is een heeeeeel mooie 924 van minichamps en een boxster S 987 van kyosho.[/quote]Moet dat van Minichamps zijn ❓
Ik heb bvb een tijdje geleden nog een zeer mooi model van Hot Wheels in 1:18 gekocht[quote=”MichM3″:3n82rc7a]Beltar, ik weet njiet precies of die ergens te koop is voor het ogenblik, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ie al uitverkocht is 🙄 …probeer kapaza, 2dehands of ebay eens.[/quote]
Heb jammer genoeg heel weinig tijd… mocht je ‘m ergens tegenkomen give a buzz…thx
Beltar, ik weet njiet precies of die ergens te koop is voor het ogenblik, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ie al uitverkocht is 🙄 …probeer kapaza, 2dehands of ebay eens.
[quote=”MichM3″:12ytdk4r]Hmm…je hebt gelijk…m’n zilvere GT3 is een MkII….’k zal maar es op zoek gaan naar de gele MkI van AA 😀 8)
De witte 993 is idd de RS versie…’k heb de blauwe ook trouwens[/quote]
Is die zilvere Gt3 nog ergens te koop? die mankeer ik nog. Mijn teller staat nu op (denk ik ) 32 zilveren 1/18 p’s
De laatste aanwinst is een heeeeeel mooie 924 van minichamps en een boxster S 987 van kyosho.schone collectie alleen da schoon vrouwke op die porsche heb ik nie hahaha 😆
Hmm…je hebt gelijk…m’n zilvere GT3 is een MkII….’k zal maar es op zoek gaan naar de gele MkI van AA 😀 8)
De witte 993 is idd de RS versie…’k heb de blauwe ook trouwens
Ja die 993 Turbo heb ik ondertussen ook in het zwart gevonden, khad eerst die in het bordeaux maar zwart staat die veel beter, ook chance da deze metallic is en de Turbo S is gewoon zwart.. Kdenk zelfs dat de 993 Turbo in het zwart een Porsche Editie is, maar ben daar nie zeker van want er zat geen doos meer bij spijtiggenoeg..
En de 993 in het wit da is de RS-versie wss ?De 1ste versie van de 996 GT3 bestaat zeker in het geel en in het rood van AutoArt.
De 2de versie bestaat in het zilver, rood en geel van Hotweels en van AutoArt bestaat die zeker in het zilver, rood en wit. Kheb ook es op de AutoArt site gekeken en daar staat geen gele bij..De Porsche die ik echt zou willen.. Moeilijke keuze, maar der zijn der 2 die er wa uit springen: de 964 Turbo 3.6 zoals in Bad Boys der.. Vind ik ne super wagen en de 993 carrera 4S maar die zijn allebei nog prijzig..
En ja de 997 reeks vind ik ook 1 voor 1 prachtig.. De ene al wa meer dan de andere 😛 maar die zijn nog maar juist nieuw..Tja…hoe zal ik het zeggen…wel, naast 911’s probeer ik ook wat BMW’s en Ferrari’s te verzamelen…in totaal heb ik zo’n 80 schaalmodellen nu verdeeld over de 3 merken. Het sneue van de zaak is dat ik te weinig plek heb om ze allemaal te zetten, dus er staan hier zo’n 30 modellen op een hoop gestapeld nieuw in de doos en ik kan er niet naar kijken 😥 …in de zomer ben ik met die dingen niet zo bezig, maar in de winter zullen er wel weer een aantal bijkomen! Ooit als ik een wat definitievere woonst heb, koop ik wat kasten bij om alles te zetten.
‘k Was toen ik bij u was enorm op zoek naar de 993 turbo in ‘t zwart…wel, een paar weken later had ik ‘m op eBay tezamen met de witte 993 8) 😀 …de meest exclsieve Porsche uit m’n collectie is denk ik de Brumos 935…De 996 GT3 heb ik – voorlopig – in ‘t zilver…’k had ‘m graag ook in ‘t rood gehad en ook in ‘t geel…weet jij of die in ‘t geel bestaat op 1/18?
Wat je 1:1 Porsche betreft…je hebt nog tijd hé…veel tijd! Zoals ik je toen vertelde neem je volgens mij best een SC’tje van begin jaren 80….welk model had je misschien graag in je bezit over een paar jaar?
Hallo MichM3, ja da weetek zeker nog. Ge waard de enige waar ik er zoveel in ene keer aan verkocht heb 😛 Merci voor de complimenten e.
Is de uwe ondertusse nog uitgegroeid?
En ja, ne eigen Porsche da is nu ne droom en ik hoop die te laten uitkomen, maar een verzekering voor zoveel Kw en pk’s op mijne naam is voor de moment (bijna) onmogelijk, vooral onbetaalbaar en dan et tweede, diegene die ik echt schoon vin, die zijn ook nie goedkoop.. Daarmee, tzal zeker nog niet voor direct zijn, eerst nog een 2 tal jaar ongevalvrij proberen rijden en dan moet de verzekering al minder een probleem zijn en kan er es echt uitgekeken worden..Hoi Timo,
‘k heb een klein jaartje terug je mooie zolder es mogen aanschouwen..pracht van een collectie man, werkelijk!!! ‘k Heb toen een paar van je “dubbels” gekocht (rode 993 targa, blauwe 996 cabrio, zilvere GT2, paarse 993 S,….) en ook nog die 550 Maranello geloof ik…remember?
‘k Hoop dat je gauw ook een 1:1 exemplaar vindt….of heb je die al intussen 😉
Ja er worden idd prijzen tussen de 450 en 500 euro gevraagd, mss soms nog meer. Maar ik denk niet dat ze verkocht geraken voor zulke bedragen. Vragen is één ding maar het er dan ook voor krijgen..
Ik heb er zelf 400 voor betaald, wel nieuw van een verkoper in Nederland, zowat elk model is een pak duurder bij die mens, daarmee dat hij deze set ook nog staan had. Meer dan een jaar geleden nog nieuw kunnen kopen voor 299 euro 😕 maar toen sprak die me nog nie zo aan. Dan spijt gekregen en toch beginnen zoeken, daarom dat ik al blij was er nog ene nieuw te vinden.
Veel modellen bevinden zich in perfecte staat, oke, maar als ik zo een prijzen ga betalen dan wil ik ook 100% zekerheid en dat heb je nooit als je ze koopt alleen vanop foto.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.