- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 december 2007 om 22:44
Ik heb ze al een een maand of 3, maar nu is het toch eens tijd om ze te posten op dit forum.
Eigenlijk was ik niet van zinnens om over te schakelen naar een 911, omdat m’n 944 en 944 turbo ook voldeden aan m’n verwachtingen 8) .
Maar omdat de Luc zijne 911 verkocht en mijn turbo toch maar niet afgeraakte heb ik zijn elfje gekocht 🙂 .Met een 911 rijden is en blijft iets uniek vind ik. Motor in de koffer 😆 , alle gewicht achteraan. Ze rijd zeer vlot, hoewel ik in het begin schrik alle gewicht achteraan en er geen servo op zit. Maar ze rijd stuurt en parkeert zeer vlot.
Kwa prestaties hoor je me niet klagen ongelooflijk koppel en power dat er in zo’n boxxer motor zit. De “muziek” die uit de uitlaat komt is stukken beter als Donna 😉 .
Natuurlijk heeft elke wagen ook zijn nadelen 😥 . Bij deze heb ik er nog niet veel kunnen vinden 😛 .
– Weinig bergruimte vooral als je veel je fiets moet meenemen.
– De verwarming vind ik ook wat ondermaats vooral bij vriesweer.
– De ruitenwissers(zonder zie je evenveel) 😆Voila heb in het kort beschreven wat mijn ervaringen zijn met een 964, hieronder vind je nog enkele foto’s.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.