M’n Nief Machien

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s M’n Nief Machien

• Maker
    Discussie

• cvvracing
    Deelnemer

Ik heb ze al een een maand of 3, maar nu is het toch eens tijd om ze te posten op dit forum.
      Eigenlijk was ik niet van zinnens om over te schakelen naar een 911, omdat m’n 944 en 944 turbo ook voldeden aan m’n verwachtingen 8) .
      Maar omdat de Luc zijne 911 verkocht en mijn turbo toch maar niet afgeraakte heb ik zijn elfje gekocht 🙂 .

Met een 911 rijden is en blijft iets uniek vind ik. Motor in de koffer 😆 , alle gewicht achteraan. Ze rijd zeer vlot, hoewel ik in het begin schrik alle gewicht achteraan en er geen servo op zit. Maar ze rijd stuurt en parkeert zeer vlot.

Kwa prestaties hoor je me niet klagen ongelooflijk koppel en power dat er in zo’n boxxer motor zit. De “muziek” die uit de uitlaat komt is stukken beter als Donna 😉 .

Natuurlijk heeft elke wagen ook zijn nadelen 😥 . Bij deze heb ik er nog niet veel kunnen vinden 😛 .

– Weinig bergruimte vooral als je veel je fiets moet meenemen.
      – De verwarming vind ik ook wat ondermaats vooral bij vriesweer.
      – De ruitenwissers(zonder zie je evenveel) 😆

Voila heb in het kort beschreven wat mijn ervaringen zijn met een 964, hieronder vind je nog enkele foto’s.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • Alle zo zie ik mijn ex 911 nog eens 😆 maar wat de cup velgen betreft deze vind ik heel mooi er onder staan. En ja voor ik het vergeet het is een 911 en geen 964, en verander die zetels eens man die kiupen die er nu in zitten vind ik maar niets.

[quote=”kleinekastenteufel”:bachsk4s]Hoe zit dat nu eigenlijk met die 3.2 ex van Luc waar hij nogal mysterieus over deed? Hoe rijd, schakelt, chipt dat toestel? Enkele tips van de sluier?[/quote]

Hij trekt als een beest 🙂 . Schakelen verloopt ook heel soepel wel wat stroever dan in een nieuwe wagen, maar is normaal voor een boite uit die tijd.

Propere 911 😉
            Mijn persoonlijk gedacht : de fuchsvelgen van een 930 turbo eronder zetten en misschien het hart in wit ipv. zwart. Wagen verlagen (gewoon schroeven bij een carrera). Is een wagen die zijn waarde blijft behouden. Een goed onderhouden 911 carrera is al vijf jaar niet meer gedaald, eerder gestegen.

Veel plezier ermee ❗

Hoe zit dat nu eigenlijk met die 3.2 ex van Luc waar hij nogal mysterieus over deed? Hoe rijd, schakelt, chipt dat toestel? Enkele tips van de sluier?

Zééer mooie 911 maar idd gene 964, heb altijd al een zwak gehad voor een witte wagen en met die zwarte accenten is het wel helmaal in orde,

wat ik ermee zou doen, plat zwieren,cup-spiegels en een driedelige 18 inch velg en dan maar bollen 8) (moet ge niet doen hé, is gewoon mijn interpretatie)

grtz Geert 😉

Prachtig!!! 😀

De mijne zijn broertje (of zus?? 😉 ) is terug onder de mensen!!

Veel plezier ermee! 🙂

Was dat niet vorige vrijdagavond. Heb ik, denk ik uwe 96 zien voorbijflitsen.

Anoniem

Euch….smog ? Welke smog, ik heb niets gezien 😕

Klopt was ik. Heb u nog zien voorbijflitsen te afrit Liedekerke 😆 . Was dat daar geen “SMOGzone” ? 8)

Anoniem

Nice ! Ik denk dat ik jou (of Luc) vorige week of de week voordien op E40 (ts Gent & Brussel) heb voorbijgereden. Je reed braafjes op 1e rijvak…

Anoniem

Mooi!!!!!

$rouji

[quote=”stefx911″:2431mgcq]Proficiat!

Had de Luc zijn ex elfje enkele maanden terug al op een oprit zien staan aan de Prins Boudewijnlaan, vermoed dat je daar woont?

Je zal ook mijn P’ke daar nog wel regelmatig zien rijden.[/quote]

Klopt ik en m’n elfje wonen daar 😉

Proficiat!

Had de Luc zijn ex elfje enkele maanden terug al op een oprit zien staan aan de Prins Boudewijnlaan, vermoed dat je daar woont?

Je zal ook mijn P’ke daar nog wel regelmatig zien rijden.

Wim

Komt door die velgen hé, geeft hem gelijk de 964 uitstraling[size=42:cjm1vlq4] met tupperware uitstraling[/size], en niet meer het klassieke 911 design. 😉

In al die types zijn ik nog niet thuis 😕 lol: .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.