M’n nieuwste aanwinst :)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 M’n nieuwste aanwinst :)

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

Hoi iedereen,

sinds eergisteren staat deze terug in m’n garage 🙂

we zijn hem zaterdag gaan ophalen in Charleroi en na een tussenstop op het dichtst
      bijzijnde tankstation (3liter olie en een volle benzinetank) zijn we op pad vertrokken
      naar Sint-Niklaas 🙂

een kennis van me reed achter me met de 911 en we zijn op de autostrade het eerste
      tankstation er nog eens kunnen afgaan, bandendruk stond op 0.8bar en er begon
      vooraan iets te flapperen 😆

de voorbumper stond nl. vast met M6-boutjes ipv M8 en deze waren losgetrild…
      we waren voorzien van gereedschap maar hadden geen boutjes of moertjes mee 😡

dus hebben we maar even als een koppel Roemenen wat ijzerdraad geleend van de omspanning
      van de LPG-opslagtank 😳 :mrgreen:

maar eind goed al goed en we zijn verder zonder problemen op onze bestemming geraakt 🙂

😎

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
      • Jep 🙂 Nu nog enkele weekjes wachten op m’n COC, heb dit ook in Nederland besteld,
        was iets duurder dan de homologatieprocedure via de DIV maar dan ben ik zeker
        dat ik niet het ganse remsysteem terug moet ombouwen 🙂

Alé.. almost klaar voor de straat dan 🙂

[quote=”WES-RS” post=183783]De lijm op dat stickerke is wel gemaakt van volbloed, lichtgewicht, vrij grazende raskoeien he mannen. ;)[/quote]

ja, dikbillen die model hebben gestaan voor 4S’en!

De lijm op dat stickerke is wel gemaakt van volbloed, lichtgewicht, vrij grazende raskoeien he mannen. 😉

Dieven :what:

Whiiiii :relaxman:

(al had ik het toch wat meer flashy-er verwacht voor een stickertje van 170€ 😆 )

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/996TL/DSCN1213_zps4b1ae52e.jpg[/IMG]

ruim de helft van de forummers youyou en daar is niks mis mee!! maar wij worden met dezelfde minachting bekeken als het overige deel decadente *porsche isten

euh…ik ben één van die gewone werkmensen. :think:

En of … Komt nog bij dat we grote kans maken om kabinetschef te worden, wat wil een mens nog meer !? :salut:

Vermoed van wel, hij is zelf ook mechanieker.

Maar daar kan je maar op 1 manier achterkomen he 🙂

Uiteraard is er niks mis mee met aankopen & direct verkopen, da’s nl het basisprincipe van handel drijven 😉

Wat ik mij wel afvraag : zou de huidige verkoper die aankomende dingetjes (enigszins) wel hersteld hebben ?

Ja, staat denk ik al 2 weken terug te koop.

Als je m’n posts leest in het verkooptopic weet je bijna meteen
                                voor hoeveel hij verkocht is.

Bij mij is hij voor een correcte prijs vertrokken met een paar
                                duizend euro kosten die eraan zaten te komen.

(syncro’s boite van 1-2 en 2-3 die bij snel schakelen moeilijk deden,
                                wiellagers vooraan moesten vervangen worden, schok dempers waren
                                waarschijnlijk nog de originele en hij begon roestblaasjes te krijgen
                                onderaan de slotplaat/dorpel)

Dus waarschijnlijk zal hij ook wel een winstmarge incalculeren en zal je
                                hem voor een paar duizend minder wel kunnen meenemen.

Staat intussen al een tijdje te koop ❗

Tja, wellicht iemand die n snelle winst wenst te boeken ; de verkoper weet zelf wel hoeveel dat zou zijn 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.