M’n nieuwste aanwinst :)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 M’n nieuwste aanwinst :)

• Maker
    Discussie
  • Hoi iedereen,

sinds eergisteren staat deze terug in m’n garage 🙂

we zijn hem zaterdag gaan ophalen in Charleroi en na een tussenstop op het dichtst
    bijzijnde tankstation (3liter olie en een volle benzinetank) zijn we op pad vertrokken
    naar Sint-Niklaas 🙂

een kennis van me reed achter me met de 911 en we zijn op de autostrade het eerste
    tankstation er nog eens kunnen afgaan, bandendruk stond op 0.8bar en er begon
    vooraan iets te flapperen 😆

de voorbumper stond nl. vast met M6-boutjes ipv M8 en deze waren losgetrild…
    we waren voorzien van gereedschap maar hadden geen boutjes of moertjes mee 😡

dus hebben we maar even als een koppel Roemenen wat ijzerdraad geleend van de omspanning
    van de LPG-opslagtank 😳 :mrgreen:

maar eind goed al goed en we zijn verder zonder problemen op onze bestemming geraakt 🙂

😎

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
    • Je moest eens weten waar je overal niet komt als je naar goedkopere Porsches gaat kijken 🙂

Topper was nog altijd een Audi Coupé die ik ooit heb gekocht. Zoon zat achter bar “De Flamingo”
      en mocht binnen bij de moeder gaan afrekenen :mrgreen:

Via advertentie op 2iememain.be, staan de meeste wagens uit het andere landsgedeelte op
        die soms niet in de zoekopdrachten van 2dehands.be worden opgenomen 😉

Straf dat nog niemand met deze vraag is afgekomen “Hoe hebde die gevonden???”

Ge moet er maar opkomen hé, ne 964 bij nen Turk/Albanees uit Charleroi…

Kleine update,
            de 911 is (voorlopig) oldie gekeurd 🙂

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/SCCharleroi/733785_439280722822993_236475617_n_zpsa01faeae.jpg[/IMG]

Binnenkort maar eens nieuwe Bilsteins onderzetten, nieuwe koplampen monteren
            en daily keuren 🙂

Dit weekend even langs Remmel gereden en onderweg naar huis een
              tussenstopje gemaakt in Wallonië 🙂

Keskin Kt2 (wachtend in de logeerkamer op nieuwe RVS boutjes en banden)

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/SCCharleroi/DSCN0817_zps4796a980.jpg[/IMG]

en carbon/kevlar RS-achterbumper (wachtend op zolder op beter weer)

[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v491/HellraiserIII/SCCharleroi/DSCN0819_zps873aecb3.jpg[/IMG]

🙂

Mijn adres hebben ze niet want hij wou geen officiële papieren opmaken,
                heb enkel een reçu’ke meegekregen dus voor ‘t zelfde geld ist ne gepikte,
                maar vermoed eerder ne gehomejackte want er waren 2 sleutels bij 😆

[quote=”Fabio” post=114577]Turk, albanees,Charleroi en levend teruggekomen? 😀 Mooie 964!!![/quote]

:happy: :happy: ja maar ze weten al waar hij woont en binnekort staat de P weer te koop !! 😯

🙂

Vond ‘t wel grappig toen die gast da vroeg van die niveau’s

– “Monsieur, Il n’y est pas de l’eau dedans”
                    – “Vraiment? Non? Et maintenant?”
                    – “C’est normal, c’est une Porsche”

:happy:

[quote=”BeerMetWielen” post=114591]Pussy’s
                      Dat zijn allemaal eerlijke mensen hoor 8)
                      Je moet daar écht geen schrik van hebben; die doen echt niks :mrgreen: nooit niks, nooit, nooit, nooit. :mrgreen:
                      ciao,
                      Luc[/quote]

Ik heb al meermaals zaken gedaan met Turken en Marokkanen, steeds zonder probleem.
                      Misschien steeds geluk gehad.
                      Ik ben echter al enkele malen goed geklo… geweest in het verleden.
                      Dit door een Pool, door enkele Belgen en het ergst door een Nederlander.

Sorry is off topic maar wou dit toch even kwijt.

Een 2de hands auto kopen is steeds een avontuur vind ik.
                      Hoe ouder de auto hoe spannerder :happy:

M’n eerste 911 kocht ik ondertussen 6 jaar geleden, weet ondertussen al wel
                        hoe ik olie moet peilen.

De garagehouder was heel eerlijk, hij zei dat ik de niveaus van de olie en het
                        water moest nakijken voor we vertrokken :mrgreen: :happy:

Laatste factuur die erbij zat was van 2008 met 8.000km minder op de teller,
                        dus volgens mij heeft die sindsdien geen onderhoud meer gehad en die Turk kende
                        er ook ni al te veel van :happy:

Pussy’s
                          Dat zijn allemaal eerlijke mensen hoor 8)
                          Je moet daar écht geen schrik van hebben; die doen echt niks :mrgreen: nooit niks, nooit, nooit, nooit. :mrgreen:
                          ciao,
                          Luc

3 liter olie tekort = waarschijnlijk gemeten door de verkoper met stilstaande motor?! :sleep:
                            Toen ik naar de mijne ging kijken in D zag het er een volledig particulier zoekertje uit, bleek ook bij een Turk of Marokkaan te zijn (autohandelaar) maar de toen nog lopende Porsche garantie en het feit dat hij geen probleem had met een AKK bij Porsche zelf hebben me toen toch maar doen besluiten om ‘m te kopen.
                            Bij afhaling ook erheen gereden met extra “personeel” en de dinero’s in een aparte auto 😳 8)

:applaus: :applaus: :applaus:

Turk, albanees,Charleroi en levend teruggekomen? 😀 Mooie 964!!!

ja, waar je al niet moet zoeken voor een Porsche te vinden, ‘t is wel de moeite waard, wie zoekt die vind een Porsche, veel sleutelplezier :driver:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.