M’n nieuwste aanwinst :)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 M’n nieuwste aanwinst :)

• Maker
    Discussie

• Hellraiser
    Deelnemer

Hoi iedereen,

sinds eergisteren staat deze terug in m’n garage 🙂

we zijn hem zaterdag gaan ophalen in Charleroi en na een tussenstop op het dichtst
      bijzijnde tankstation (3liter olie en een volle benzinetank) zijn we op pad vertrokken
      naar Sint-Niklaas 🙂

een kennis van me reed achter me met de 911 en we zijn op de autostrade het eerste
      tankstation er nog eens kunnen afgaan, bandendruk stond op 0.8bar en er begon
      vooraan iets te flapperen 😆

de voorbumper stond nl. vast met M6-boutjes ipv M8 en deze waren losgetrild…
      we waren voorzien van gereedschap maar hadden geen boutjes of moertjes mee 😡

dus hebben we maar even als een koppel Roemenen wat ijzerdraad geleend van de omspanning
      van de LPG-opslagtank 😳 :mrgreen:

maar eind goed al goed en we zijn verder zonder problemen op onze bestemming geraakt 🙂

😎

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 122)
      • Proficiat met je aanwinst. Ziet er een mooi Elfje uit, succes met de reparatie’s. Zelf wat reparatie’s uitvoeren kan ook al plezant zijn … :applaus:

leuk projectje !! :drink: Tussen pot en pint komt dees wel in orde ….

Proficiat met uw aankoop! Het verhaal achter de wagen van waar en hoe maakt het verhaal nog mooier. Hou ons op de hoogte.

Bij ons was het berekend, we hadden bij de verkoper al gezien dat er te weinig
              olie inzat, enkel de voorbumper konden we niet voorzien dat die boutjes zouden
              lostrillen. Voor de rest hadden we een kleine depannagewagen bij aan gereedschap,
              enkel geen boutjes. Improvisie deed de rest 🙂

Proficiat met je aanwinst.

Veel geluk ermee

Vroeger durfde ik dat ook als eens te doen , met een auto die niet tiptop staat > platen erop en ermee naar huis rijden. :engeltje:

Maar zo ging ik eens een Morris Minor MM halen van 1952 en terwijl we deze naar huis trokken , valde er de uitlaat onderuit
                  Uitlaat in de koffer en verder trekken , maar enkele kms verder begon het stuur hevig te schudden > op het moment dat we naar de zijkant van de weg gingen , stak het achterwiel van de Morris Minor ons voorbij
                  Snel de wagen uit en al lopen proberen het wiel in te halen en dit tussen het aankomend verkeer . bouten waren losgekomen dus van elk wiel 1 bout eraf om zo verder te kunnen

Sorry , dit was even OFF-topic , maar ik bedoel maar zulke dingen kunnen ook rampzalig aflopen dus nu geef ik liever een paar euros meer uit aan een depannage 1 euro/km is het risico niet waard

Mvg , Guy

PS: Laat ons zeker weten hoever je staat met het opknappen (liefst met foto’s 😉

Kan alleen maar beter worden :mrgreen: :happy:

PB

3L olie én wat ijzerdraad, lekker begin. :first:

Mooi, veel plezier met het sleutelen en de fun eraan gekoppeld!

proficiat ! veel :driver: plezier er mee

:applaus:
                            wordt vast als ie klaar is
                            een lekker scheurding :driver:

Thx :

Proficiat met de aankoop!

Veel sleutelplezier en daarna veel :driver:

Dag streekgenoot,
                                  Proficiat met je bolide, ziet er strak uit.

Ciao,
                                  Luc

Proficiat :applaus:
                                    Je weet wat gedaan deze winter . 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 122)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.