Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Modelbouwdozen Porsche 1:24, verschillende modellen (+-20 stuks)
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door bzguy.
-
MakerDiscussie
-
18 september 2016 om 13:45
Omwille van een veel te grote “stash” plastic modelbouwdozen verkoop ik een reeks Porsche modellen, allemaal schaal 1:24 of 1:25, vaak 911-modellen (of afgeleiden), ook 928, 944.
Sommige modellen zijn moeilijk tot zeer moeilijk te vinden.
Indien interesse post ik zo snel mogelijk foto’s en richtprijzen.
-
MakerDiscussie
-
Update 01/10/16 (ik kan de originel post niet meer aanpassen) :
Foto’s hierzo : http://s470.photobucket.com/user/hansdegeytere/library/Modelbouw%20Te%20Koop%20Porsche
Ik kan blijkbaar geen directe foto’s posten, dus een linkje naar het album. Foto’s staan normaliter op volgorde.
De reeds verwijderde kits zijn verkocht, onderstaande zijn nog beschikbaar :
1) Revell Porsche 993 Cabriolet – 15 EUR
2) Fujimi Porsche 911 Flatnose – 15 EUR
5) Matchbox Porsche 356 Speedster – 12,5 EUR
6) Heller Porsche 934 RSR – 20 EUR
7) Fujimi Porsche BiTurbo Koenig – 20 EUR
8 ) Italeri Porsche 944S – 20 EUR
9) Fujimi Porsche 959 – 15 EUR
19) Tamiya Porsche 959 – 20 EUR
[b][color=#bb0000]Prijzen per stuk zijn vast (als je ze goedkoper wil vinden zul je ze moeten stelen 😉 )en exclusief verzendkosten (ten laste van de koper).
Afhalen kan ook, ik woon in Baal (Tremelo)
Bedankt alvast aan diegenen die kits gekocht hebben, die hebben die nu reeds netje sontvangen, communicatie etc was feilloos, bedankt !
Update 01/10/16 (ik kan de originel post niet meer aanpassen) :
Foto’s hierzo : http://s470.photobucket.com/user/hansdegeytere/library/Modelbouw%20Te%20Koop%20Porsche
Ik kan blijkbaar geen directe foto’s posten, dus een linkje naar het album. Foto’s staan normaliter op volgorde.
De reeds verwijderde kits zijn verkocht, onderstaande zijn nog beschikbaar :
5) Matchbox Porsche 356 Speedster – 12,5 EUR
[b][color=#bb0000]Prijzen per stuk zijn vast (als je ze goedkoper wil vinden zul je ze moeten stelen 😉 )en exclusief verzendkosten (ten laste van de koper).
Bedankt alvast aan diegenen die kits gekocht hebben, die hebben die nu reeds netje sontvangen, communicatie etc was feilloos, bedankt !
Update (ik kan de originel post niet meer aanpassen) :
Hier de (voorlopige) lijst & prijzen, ik zal zien of ik er nog heb :
3)
Fujimi Porsche 356 B/C – 30 EURVerkochtTimpie4) Tamiya Porsche 961 Le Mans – 15 EUR Gereserveerd Dopey
5) Matchbox Porsche 356 Speedster – 15 EUR & 12,5 EUR (2 dozen beschikbaar, de doos van de goedkoopste is wat beschadigd maar niks mis met de inhoud) Die van 15 EUR gereserveerd Dopey
10)
Revell Porsche Carrera RS 3.0 – 15 EURVerkocht Mushroom11)
Fujimi Porsche 964 Carrera 2 – 25 EURVerkocht Mushroom12)
Tamiya Porsche Carrera GT – 25 EURVerkocht Timpie13) Fujimi Porsche 911 Speedster – 15 EUR Gereserveerd Dopey
14) Tamiya Porsche TaisanStarcard 911 GT2 – 15 EUR Gereserveerd Dopey
15)
Monogram Porsche 904 (2 dozen beschikbaar) – 15 EURVerkocht Peter 99316)
Tamiya Porsche 911 Speedster – 20 EURVerkocht Mushroom17)
Fujimi Porsche 928GT – 20 EURVerkocht Peter 99318) Porsche 935/78 Moby Dick Martini – 20 EUR Gereserveerd Dirk I
20) Tamiya Porsche 936 Turbo Martini – 15 EUR Gereserveerd Dirk I
Indien nog mogelijk voor mij graag 4, 5 (die van 15€), 13 en 14.
[quote=”peter993″ post=242199]… blijkbaar had de douane het pakketje geopend, en gezien het van buiten Europa komt moest ik nog eens een kleine 40 euro aan btw en kosten betalen. Zielig België :puke:[/quote]
de NV Belgie heeft me zo ook al proberen melken :happy:
de eerste keer gewoon retour laten gaan en via via met de handbagage laten afkomen uit de VS. Bpost en één douanier hebben gewerkt maar niks gevangen 😆
de tweede keer duidelijk met de verkoper in Australië afgesproken om de pro forma factuur “value of goods sold 25 AUD” te vermelden. het pakket was overduidelijk ergens onderweg geopend maar toch zonder meer bij mij thuis afgeleverdHier idem. Goede communicatie en perfecte levering. Niet zoals bij mijn 3 Magnus Walker Tshirts die ik besteld heb aan 25 dollar per stuk. De levering tot in het postkantoor in Gistel was oké, maar blijkbaar had de douane het pakketje geopend, en gezien het van buiten Europa komt moest ik nog eens een kleine 40 euro aan btw en kosten betalen. Zielig België :puke:
Altijd al vergeten reageren maar de dozen reeds eergisteren netjes toegestuurd gekregen :up:
Thx!!
Ik heb de lijst aangepast met vermelding van de reservaties. Kijk gerust eens na of er geen foutjes in geslopen zijn 😉
Ik woon zelf in Baal (Tremelo).
Verzenden is op kosten van de koper, de prijzen van Bpost kun je hier vinden : Post pakjes
Voor een snelle & correcte afhandeling, gelieve me een PM te sturen met daarin jullie gegevens & de gewenste verzendmethode, dan ik stuur jullie mijn gegevens door.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.