Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Moderator Categorie
- Dit onderwerp bevat 61 reacties, 48 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 6 maanden geleden door Hioctane102.
-
MakerDiscussie
-
20 oktober 2016 om 10:43
onbewust heb ik kunnen reconstrueren hoe de jarenoude topics in de “NNGG POSTS” terecht komen en daar blijven hangen.
> door een forumer met minder dan drie posts wordt een bericht geplaatst
> ik verplaats het bericht naar “quarentaine” omdat het dubbel gepost is
> ipv het ene bericht te verwijderen, heb ik op “verwijder onderwerp” geklikt.
> daarmee blijft het topic hangen in “NNGG POSTS” met een vuilbak pictogram ervoormisschien kan David door dit zelf eens te doen achterhalen wat er exact gebeurt aan de back-end zijde en het ongedaan maken of volledig en definitief verwijderen?
-
MakerDiscussie
-
Welkom en succes met de verkoop.
Toch nog een verzoek om je eerst nog even kort voor te stellen door een nieuwe topic te starten in deze rubriek:
https://www.porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-
En als tweede verzoek: plaats een foto bij je verkoopadvertentie, dat ondersteunt je advertentie en verkoopt sneller.Allen, wegens aankoop 993 4s gaat de 997 4s in verkoop.
gegevens : jaar juni 2006 (betere ims ; vanaf oktober 2005 kregen deze auto’s derde fase van het IMS-lager)
ohb
basalt zwart
interieur : zwart
km : 45000
2de eigenaar
sportuitlaat
sportchrono
open dak
manueel
prijs : 40 000Limburg : omgeving sint-truiden
O47O 61 98 5OHeb misschien nog een compleet liggen met schakelaars.
Laat maar weten of je al iets gevonden hebbenbericht “verwijderd” op verzoek van ghost nadat hij deze geraporteerd had als verkeerdelijk gepost onder de account van z’n vrouw
Grootste probleem zijn de niveau verschillen van de wagens en de piloten.
Jokke kan rijden daar twijfelt hier niemand aan.
Maar omdat ie onderweg was met een wagen die niet zoveel pk’s aan boord heeft moet hij het in de bochten gaan doen om in te halen als ze hem niet doorlaten.
Andere deelnemers die mindere stuurkwaliteiten hebben kunnen dan weer wel met een wagen rijden die wel voldoende pk’s hebben om snel te zijn op de rechte stukken maar durven wat minder in de bochten.
Maar die mindere piloten zullen sneller fouten gaan maken als er zo een fun cup wagen u begint uit te remmen en in de bochten gaat inhalen.
Mijn laatste keer op Francorchamps heb ik ook zo een fun cup rare dingen zien doen tijdens een inhaal maneuver op mij. Was een blauwe. Ik had hem toen wel zien aankomen maar daar kan de piloot van fun cup niet zeker van zijn. Vandaar mijn misschien wat botte reactie.
Excuses alvast daarvoor
Dat inhaal maneuver kan je nog zien op het filmpje dat ik toen poste.
Kwamen toen ook reacties op hier.Ah, die had ik vanmorgen niet gezien. Tja, hij kan het zich niet laten, hé.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot gisterenavond niet zo veel meer op het forum zat. 😳
Heb ook nog andere prioriteiten.. 😳Mush zijn bericht hierboven gezet, zie maar of jullie willen aanpassen of terug zetten.
Voila.
Case closed.
‘t Forum staat in brand en mijn reply wordt er weer uitgepikt.
ALLEEN mijn reply.
In een thread waar ik dan nog eens niets mee te maken heb :salut:‘t Probleem ligt effectief bij de mods, allezja, mod.
Gert heeft de bui al lang zien hangen en zuff driver had hier in de eerste plaats nooit hoeven te zijn.Stationair zou ik hem toch 1 minuut laten draaien zonder belasting, om de olie voldoende te laten circuleren in de motor compartimenten.
Dit wordt ook aangeraden door meesten.En nadien zoals vandamme beschrijft is voldoende.
Ik weet bij Audi heb je bij sommige modellen zelf een standkachel die onder 5 graden celcius de motor helpt opwarmen.
Overtlaast nog iemand gezien die bij koud starten zonder wachten zijn auto in het rood trok en nadien kwam klagen dat het naar lassen/slijpen rook rond de auto. Logisch wanneer er geen of bijna geen smering is en metalen delen elkaar raken :wtf:
In april 1969 begonnen Volkswagen en Porsche aan de bouw en de distributie van de 914 en 914/6, een betaalbare sportwagen met centraal opgestelde motor.
Halverwege de jaren zestig zocht Volkswagen een opvolger voor de Karmann Ghia, terwijl Porsche een model wilde aanbieden onder de 911. In de lente van 1966 kwamen Ferry Porsche en Heinrich Nordhoff (algemeen directeur van Volkswagen) overeen een joint venture op te richten onder de naam VW-Porsche-Vertriebsgesellschaft voor de distributie van twee sportwagenversies, de VW-Porsches 914 en 914/6. De ontwikkeling van de auto werd toevertrouwd aan Porsche. Hij moest weinig kosten en een middenmotor hebben. Volgens de overeenkomst zou Volkswagen de viercilinderversie op de markt brengen, terwijl Porsche de zescilinder zou verdelen. Jammer genoeg overleed Heinrich Nordhoff in 1968. Zijn opvolger, Kurt Lotz, stond erop dat zijn merk de exclusieve rechten van de in ontwikkeling zijnde auto zou behouden, waardoor heel de onderneming op de helling kwam te staan.
Dat had het einde van het project kunnen zijn, maar er waren voldoende gemotiveerde medewerkers bij Volkswagen en Porsche om tot een compromis te komen: de auto zou VW-Porsche heten en zou gecommercialiseerd worden via een gemeenschappelijk verkoopnetwerk. De VW-Porsche 914 werd op 11 september 1969 op het salon van Frankfurt voorgesteld als eerste in serie gebouwde Duitse sportwagen met middenmotor. De nieuweling moest echter opboksen tegen de schertsende houding van de persn die hem “Volksporsche” doopte. Vooral Porschistes keken erop neer. In de Verenigde Staten, waar de 914 door het leven ging zonder het voorvoegsel VW, bleef hij echter gespaard van die spotnaam. De meeste van de 115.631 exemplaren van deze kleine sportieveling staken dan ook de Atlantische Oceaan over. De productie werd stopgezet in 1976.
Sindsdien is de 914 een gewild collector’s item geworden, vooral de 914/6, die uitgerust was met de zescilinder-boxermotor van de 911 T 2.0 en waarvan slechts 3.338 stuks werden gebouwd. Ter gelegenheid van de 40ste verjaardag van de 914 stelt het Porsche Museum in Stuttgart er een uiterst zeldzame afgeleide van tentoon. Tot 10 mei 2009 is er namelijk de 914/8 te zien, die eigendom was van Ferry Porsche zelf. Van deze versie (uitgerust met een competitieachtcilinder van 300 pk) zagen er slechts twee exemplaren het levenslicht. Eén daarvan werd in 1969 aan Ferry Porsche geschonken voor zijn zestigste verjaardag.
Hallo, Zou er iemand kunnen helpen met een draadschema voor de elektrische spiegels.
Het betreft een Porsche 911 SC Targa van het bouwjaar 1982.Mooie tiptronic cayman te koop … met veel spijt in het hart maar jullie kennen wss het probleem, one kid too many
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-e92d4d63-2701-e623-e053-e250040a5518
vraagprijs is 26.900 euro
voorstelverzoek verzonden 22/01/18
Hoe krijg ik de motorkap van een 987 boxster uit 2002 open om aan de batterij te geraken die plat is…?
[color=#ff0000][/gevraagd om zich voor te stellen 17/01/2018color]
Hoi Forummers,
ik ben hier nieuw en heb me geregistreerd om jullie mening te horen.
ik ben sinds jaar & dag 944 fan en heb ooit lange tijd een 944 type 1 gehad.
Ondertussen is er terug ruimte om een mooie klassieker aan te schaffen, Liefst zou ik een S2 willen.
ik zoek zeker geen concours exemplaar maar wel eentje waar ik zonder veel zorgen onmiddellijk in kan rijden & liefst met historiek die gekend is.
Deze was me opgevallen en ik had reeds contact gehad met de verkoper.
Interieur & exterieur zou heel mooi zijn.
Een ingevulde boek en een boel facturen zouden ook aanwezig zijn.https://www.2dehands.be/autos/porsche/944/porsche-944-s2-3-0-16v-391195743.html
Kent iemand deze of wat denken jullie ervan ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.