Moderator Categorie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Moderator Categorie

• Maker
    Discussie
  • onbewust heb ik kunnen reconstrueren hoe de jarenoude topics in de “NNGG POSTS” terecht komen en daar blijven hangen.

> door een forumer met minder dan drie posts wordt een bericht geplaatst
    > ik verplaats het bericht naar “quarentaine” omdat het dubbel gepost is
    > ipv het ene bericht te verwijderen, heb ik op “verwijder onderwerp” geklikt.
    > daarmee blijft het topic hangen in “NNGG POSTS” met een vuilbak pictogram ervoor

misschien kan David door dit zelf eens te doen achterhalen wat er exact gebeurt aan de back-end zijde en het ongedaan maken of volledig en definitief verwijderen?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
    • Jammer dat ze 45 hoog zijn, voor een 987 dus net niet. Anders heb je een leuk gesprek bij de technische keuring 😕

voorstelverzoek verzonden

Succes met de verkoop, een knappe wagen!

Te koop autohoes voor Porsche 911-996 4S

Zwart
          Porsche logo vooraan
          Anti kras behandeling & anti statisch
          Op maat van de 4S (eventueel Turbo)
          Inclusief draagtas

In nieuwstaat, wegens verkoop auto

Vraagprijs 250,- EUR

carcover.jpg

Link naar de advertentie:

http://www.kapaza.be/nl/hoezen-matten/autohoes-car-cover-porsche-911—996-4s-116495957.htm

Wim

Vriendelijk verzoek aan de topicstarter om een effectieve vraag/overname prijs te vermelden

De topicstarter wordt vriendelijk verzocht om een effectieve vraagprijs te vermelden.

Vraagprijs vermelden (forumregels) !

Porsche S E-Hybrid 9/2016 Moonlight Blue metallic , volledig zwart leder . Schuifdak . Nieuw staat , 7500 km ,verkoop wegens familiale omstandigheden . Optielijst : elec trekh. Parkassist voor + achter + camera . Led kopl incl Porsche dynamic licht system plus ( PDLS) .Exterieurpakket hoogglans .Luchtvering , niveau+hoogte (incl PASM)On board charger .21”Cayenne sport edition velg . vloertapijt . Verwarmbare zetels + stoelventilatie . Lane Departure warning met lanechange assist. Adaptieve snelheidsregelaar. Porsche car connectincl alarmVTS plus+ activatie. Zelfdimmende binnen en buitenspiegels .Comfortstoelen( 14 way )met comfort geheugenpakket .Lichtcomfortpakket- comfortgeheugenpakket .Bose surroundsystem. Alle kabels aanwezig . Navigatie package ( MY change, met 9w5 ) Zomer + winter velgen + banden ! Coyote bijgeleverd . Nieuwprijs 120.000 € . Verkoopprijs overeen te komen , overname leasing mogelijk meer info via Pm
                    Geen goud zoekers :first:

Hallo,

Ik heb een Boxster 987 2005 en onderaan de deuren is het tapijt nat, daardoor vriest het aan in de winter in de deur en gaan de ramen niet goed meer open en dicht onder de 0 graden.
                      Nergens anders in de wagen is het nat, heb overal gevoeld.
                      Aan wat kan dit liggen?
                      Het is enkel als het erg lange tijd nat is geweest anders zijn ze droog.

Alvast Bedankt!
                      Benjamin

Heb nog een Tonneau cover voor 911 cabriolet (’83-’94), perfecte staat zonder opbergzak; prijs overeen te komen.

Attachments:
                        • IMG_2152.JPG
                        Wim

Is al een draadje over, dus heb je even niet goed opgelet. 😉

hallo henkie,
                            jezelf eens netjes voorstellen HIER zou wel eens kunnen helpen om respons/ bruikbare antwoorden te krijgen 💡

Hallo,

Ik ben op zoek naar een 964 coupe, maar wil geen lekkende 911 op mijn oprit 😆

Ik weet dat de 964 een upgrade heeft gehad aan de motor, waardoor de lekkages zijn opgelost. Vraag is wanneer de 964 deze wijziging heeft gekregen? Bouwjaar/Chassisnummer/Motornummer?

Alvast bedankt voor de info!

Hallo,

Ik ben op zoek naar een 964 maar wil geen lekkende 911 op mijn oprit 😆

Nu lees ik dat de 964 een upgrade heeft gehad aan de motor! Vraag is nu vanaf welk bouwjaar/motornummer/chassisnummer de 964 een nieuwe motor, grotere remmen heeft gekregen?

Alvast bedankt voor de info!

Hallo,

Wie kan mij vertellen vanaf wanneer de 964 een gemodificeerde motor heeft gekregen? Ben op zoek naar een 964, maar wil niet een lekkende 911 op mijn oprit hebben staan 😆

Neem aan dat de upgrade van de 964 (nieuwe motor, grotere remmen, 3de remlicht) vanaf een bepaald chassis nummer is doorgevoerd!

Alvast bedankt voor de info.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 61)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.