Modificatie telefoonhouder

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Modificatie telefoonhouder

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Vandaag effe beziggehouden met het proper plaatsen van mijn Garmin Nuvi.
    Eerst had ik die op de vooruit gekleeft met de bekende zuignap, maar vond het maar niks, dat ding in het zicht.
    Nu staat er bij mij een telefoon houder nog in, en die heb ik nu effe omgebouwd.
    Eerst de originele houder verwijderd, dan een dun maar stevig plaatje gemaakt…iets kleiner dan de houdersteun zelf en bekleed met zwart leder, zelfde structuur als waar de radio in verwerkt zit.
    Het plaatje zit vast op de telefoonhoudersteun (wat een woord)met de originele vijzen in de originele gaten.
    Daarop heb ik dan zo’n plastiek schijf gekleeft waar je de Garmin kan op vast klikken.
    Alles ziet er nu strak uit en de bedrading zit mooi weg in de houdersteun.
    De originele houder mooi weggeborgen zodat ik de P weer volledig origineel kan maken later.

Attachments:
    • 2013-06-2517.54.25.jpg
7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Heel netjes weggewerkt.

Mooi werk!! :first:

Proper hoor. Iets gelijkaardigs heb ik in mijn daily.
          Mijn grootste angst was dat ik steeds naar beneden zou moeten kijken om de
          navigatie te volgen maar dit gaat perfect.
          Uw afwerking is wel véél properder. :salut:

Ciao,
          Luc

Handschoenvak kan perfect open, asbak enkel als ik de navi iets rechtop zet, maar als nietroker vind ik het uiteraard geen probleem.
            Is een perfecte plaats om de sigaretteaansteker in te bewaren na het plaatsen van de navigatie.
            En ik weet het…een indash-navigatie is wel fijner maar er bestaat geen indash waar je ook op voorhand en in detail route’s kan in maken met de PC…vandaar de Garmin.
            Nog fijner is het om een route te rijden met de nav. tracklog aan…..de gereden wegen worden dan opgetekent en later in een route overgezet en bewaardt.
            Zo heb ik altijd fijne route’s bij me.
            Hier nog foto van opzij

Attachments:
            • 2013-06-2520.00.03.jpg

Mooi!
              Kunnen je asbak en je handschoenenkastje nog open zo?

Knap werk ! :respekt:

Knap werk geleverd en tot in de puntjes afgewerkt! Respect! :applaus:

En nu snel in massaproductie maken en de Big Bucks rollen binnen! :mrgreen:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.