Moet je zien

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Moet je zien

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Deze kon ik gewoon niet anders dan delen .
      Prachtig gefilmd .
      Zet op de beste HD kwaliteit , groot scherm en geniet gewoon .
      Eventjes vijf minuten weg van de wereld en dromen maar

[video]http://www.youtube.com/watch?v=a_q-BZTUBCA&feature=player_detailpage[/video]

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • [quote=”Funny” post=108208]Prachtig :applaus: .
        Een prachtig voorbeeld van hoe snel ben ik toe aan nieuwe banden . 😳 ;)[/quote]

Je zal maar een bandencentrale hebben met zo’n klanten om de hoek :applaus: :drink:

[quote=”Remmel” post=108187]Die Juke vond ik vreselijk lelijk maar die “R”-editie is weer mooi door zijn lelijkheid!
          Omdat je weet dat hij gruwelijk snel is krijg je er een zwak voor.
          Net zoiets als ik destijds had voor de Subaru Impreza :wtf:[/quote]

Ik heb net hetzelfde JP .
          De Juke is oerlelijk , maar de Juke-R fascineert me .
          De Impreza GTT heb ik steeds leuk gevonden en de opvolger (frogeye) lelijk met die ronde lampen .
          en waar rijdt ik nu mee , en vindt ze nog knap ook …… juist ja 😈

Prachtig :applaus: .
            Een prachtig voorbeeld van hoe snel ben ik toe aan nieuwe banden . 😳 😉

Die Juke vond ik vreselijk lelijk maar die “R”-editie is weer mooi door zijn lelijkheid!
              Omdat je weet dat hij gruwelijk snel is krijg je er een zwak voor.
              Net zoiets als ik destijds had voor de Subaru Impreza :wtf:

beste 5min van vandaag behalve dieje lelijkaard van ne Juke

cool :first:

Zeer mooi filmpje, doe me watertanden :respect2:

knap :respect2:

heeft te maken met de verschillende frequentie van de led lichten en die van de camera. Met blote oog niet zichtbaar, op camera dus wel…

Knap filmpje, alleen stel ik mij de vraag waarom die achterlichten van de “P” zo apart knipperen ❓ 😐

vreemde combinatie van wagens tegenover elkaar, al is het wel een speciale juke :music:

:first: :respect2:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.