Home › Forum › Porsche Uitstappen › Moezel
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door zimmermann.
-
MakerDiscussie
-
31 augustus 2014 om 11:47
Weet iemand een goed adresje in de Moezel voor een weekendje? :driver:
-
MakerDiscussie
-
rij richting Cochem , zeer mooie streek , en altijd kamer vrij te vinden ! en vandaaruit binnendoor Nurbergring echt :up: :up: :up: :driver:
[quote=”peter vdl” post=178449]Wij zijn pas gaan toeren in marche en fammenne zeer mooie streek .
Hotel quartier latin is een aanrader lekker eten tof personeel.
Er is een bewaakte ondergrondse garage voor de oldtimers/sportwagens en er zijn roadboeks
systeem bolleke pijl voorhanden echt top daar voor autoliefhebbers. :first: :first:[/quote]
Volledig mee eens.Burgblickhotel in Bernkastel Kues is goed, frisse en moderne design kamers wat in Duitsland niet evident is, op verzoek parking afgesloten.
Restaurant op ‘Belgisch’ niveau vinden is een veel grotere uitdaging …En de streek rond Winterberg in Duitsland.
Ook mooi om te cruisenWij zijn pas gaan toeren in marche en fammenne zeer mooie streek .
Hotel quartier latin is een aanrader lekker eten tof personeel.
Er is een bewaakte ondergrondse garage voor de oldtimers/sportwagens en er zijn roadboeks
systeem bolleke pijl voorhanden echt top daar voor autoliefhebbers. :first: :first:d’ Ardennen dan?
Streek van Gedinne ken ik een leuk en erg net hotelletje; Auberge Saint-Martin in Orchimont.
In Gedinne worden jaarlijks enkele races gehouden voor motoren.[quote=”Igordiver” post=178411]Waarom niet een keer naar Normandië?[/quote]
Omdat ik zaterdagmorgen wil vertrekken en zondag terug en overal binnendoor wil rijden en dan is Normandië echt wel te ver.
Normandië is een aanrader! Helemaal de kust afrijden. Stoppen in Dieppe en Honfleur. Mooie stadjes zoals Bayeux en Caen en dan een uitstapje naar de rotskusten van Barfleur, Cherbourg en Granville.
De Mont-Saint-Michel is een perfect doel en moet je gezien hebben.
Ge moogt gerust mijn groene Michelin van de streek lenen 😀Ik heb misschien 20 hotels opgezocht en aangeschreven, ook diegene hierboven beschreven, ze zitten allemaal vol in de twee weekends in september dat we kunnen, waarschijnlijk allemaal geboekt wegens de wijnfeesten. :bounce:
Misschien maar eens een andere streek uitzoeken om te :driver:
Ik heb ooit lang geleden gelogeerd in hotel bären in bernkastel. Zeer tevreden. Wel geen chichi, gewoon simpele mooie propere kamers en een verzorgd ontbijtbuffet. Was toen niet met een P, dus de wagen stond gewoon onbeschut aan de Moezelkaai. Denk niet dat ze afgesloten prive parkings hebben, buiten een garagebox voor de motards als ik me goed herinner.
Onlangs een weekend in Trier ,Pentahotel !Dit hotel bevindt zich in het midden van de stad en alles is te voet bereikbaar en heeft een ruime afgesloten parking .
als we Moezel horen, denken we automatisch aan Duitsland. echter de Franse kant is veel minder toeristisch en mooier als je er voor de natuur naartoe gaat.
wij waren er op 4×4 weekend en hebben in een low budget F1 hotel overnacht. je kan er uren rijden zonder een levende ziel of menselijk bouwsel tegen te komen.
dus hotels kan ik je niet aanprijzen maar wel de streek op zich.Anoniem31 augustus 2014 om 14:51Hier zijn wij in het voorjaar geweest met de P.
http://www.weingut-ernst-cluesserath.de/index.php?content=weinhotelchen_philosophie
Logeren bij een wijnboer. De wagen kon er toen ook afgesloten binnen staan.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.