Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Mogelijke group buy ducktail 964
- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door Wim.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Is het ook Olaf, maar als de klant een perfecte pasvorm wilt zul je anders kunnen dan hem het uitleggen dat het meerprijs gaat worden.
Het ergste is dat je er niet van kan uit gaan dat je bij elke spoiler hetzelfde kan toepassen voor de vorm goed te krijgen, want ze hebben elke keer andere afwijkingen.
En dit zal komen omdat ze met de hand gemaakt worden.[quote=”cabrio wim” post=206419] ..er zit nog wel 12 uur extra werk in om hem zo te krijgen van pasvorm.[/quote]
Al met al dan toch een duur(der) spoilertje …
“pain of beauty”
Haha…echt waar ik heb hem terug eraf gesmeten ,in eerste instantie leek hij wel ok maar des te meer ik er naar keek begon de niet helemaal correcte pasvorm me te irriteren en jou foto heeft de doorslag gegeven .
En gelijk heb je , veronderstel dat het zelfs voor een ervaren carrossier niet altijd makkelijk is om die krengen in vorm te krijgen laat staan voor een amateur .
@floere
Niet echt ,het valt niet echt op maar het gedeelte vlak onder het rooster staat bol dus het water loopt eraf .
Althans zo is het bij de mijne ,in grote lijnen zien ze er hetzelfde uit maar je hebt een paar verschillende modelletjes in die ducktails .
Zo zitten aan het model dat Wim toont vlakke kanten aan de zijkant , vanaf de zijkant gezien lijkt die hoger te liggen dan de carrosserielijn .
Het model dat ik heb heeft dat niet .Hey Wim , misschien een domme vraag maar blijft er geen water staan in de spoiler?
floere.Zonde van het geld dat je nu weggegooid hebt 🙁
Ik wilde je humeur niet verpesten, maar ik had het al eens eerder geschreven over die pasvorm van die dingen.
En daar komt gewoon een extra dikke dag werk bij om hem goed en mooi te krijgen.Pffff…die foto geeft me een heel slecht gevoel…..!!!
Ik was tot als toe best blij met men mooie ducktail maar nu verbrod die Wim het met die maniakaal perfectionistisch passende foto’s 🙁
Ik heb dat misbaksel er terug af gezwierd en men gewone klep terug geplaatst !!!Dit draadje was een beetje in de vergeet hoek geraakt, maar wij hebben zo’n group buy ducktail passend gemaakt voor een klant die er een gekocht heeft.
Zo hoort deze te liggen, maar er zit nog wel 12 uur extra werk in om hem zo te krijgen van pasvorm.
als deze gespoten is zal ik er nog een foto van plaatsen, dan kunnen jullie zien of we hem strak gekregen hebben.Toch zeker nie allemaal nen ducktail er op zetten he ….dan begint het afgezaagd gaan te worden 🙂
Ook hier is de pasvorm niet 100% maar dat is nu eenmaal zo met polyester rommel .
Dit model is niet helemaal zoals het originele maar daar heb ik bewust voor gekozen .
Ik vind hem zo op foto verschrikkelijk. Zowel vooraan als achteraan.
Denk dat het IRL nog erger zal zijn dan. :wtf:Deze past bijna in de topic : “Bob de Bouwer” :think: :applaus:
Ik heb die rode 996 vorig weekend irl. in NL zien staan bij een bedrijf waar ik een wagen ben gaan afzetten voor schroefkit op maat te laten maken……. ik vond hem afgrijselijk :puke:
To ducktail or not to ducktail…
Nog een kleine bedenking:
Met de standaard uitgeklapte spoiler komt er 4 keer meer lucht in het motorcompartiment.
hoe zit het met de koeling van de motor als je een ducktail op een 964 plaatst?De ducktail vind ik zeer geslaagd. De voorkant klopt voor geen meter. Willen de retrolook daar inbrengen van het pre impact model..; maar de verhoudingen kloppen gewoon niet meer.
Dirk, met je opmerking aangaande de voorkant kan ik wel leven, maar die achterkant van die 996 … ik dacht even aan trouwen! *luv
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.