Mogelijke group buy ducktail 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Mogelijke group buy ducktail 964

• Maker
    Discussie
  • Ik las DIT op het Nederlandse forum en vroeg me af of hier geen geïnteresseerden zijn…

15zppn4.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • Alhoewel// dan past de pyjama weer niet meer hé

Loop eigenlijk ook al even met het idee rond om er eentje te plaatsen. Maar over slechte pasvorm enzo heb ik ook al veel gehoord.

Is natuurlijk wel weer makkelijk te switchen met de originele motorkap…

Dus mogelijk interesse indien de pasvorm perfect is 😉

denk dat het zo iets is om af en toe eens ”vant schap te halen”
          Vind t wel een leuk ding

Op mark zijne staat hij erg mooi,ùaar zoals reeds gezegd…pasvorm en afwerking …..

nederlander hé 😀

Wel, ik kan me in jouw uitleg vinden.
              Op die foto is’t idd heel knap, maar ik vraag me ook af hoe snel ik ‘t beu ben. Otoh… zoveel geld is’t niet en ‘t is snel weer vervangen/verpatst

@Koen
              , die mens die de group buy voorstelt zal waarschijnlijk niet akkoord zijn van mij die gratis 10e te laten hebben :mrgreen:

Ik heb hier een haat liefde verhouding mee.
                Op die foto staat het erg knap, maar ik vrees dat het er na 5 minuten terug afgooi als ik het op de mijne zou zien staan.
                Komen van bij Van Thull, en daar passen sommige zaken ook niet voor de volle 100% heb ik al meermaals vernomen ❗

Het is bijna lente, tijd voor een meeting …
                  :mrgreen:

vanaf 8stuks kunde er beter 10bestellen, even duur en ge hebt er 1 voor 80euro en 1 gratis

Kleine update…

Bij afname van 5 exemplaren € 350 per stuk inclusief BTW (15% korting)

Bij afname van 10 exemplaren € 288 per stuk inclusief BTW (30% korting)

Op het Nederlandse forum zitten ze al aan 4 geïnteresseerden…

Dat word bandwerk :happy:

+1

PDS

[quote=”cabrio wim” post=193725]veel van deze tails hebben een pasvorm van :puke:
                            En dan ga je schrikken hoeveel uren erin gaan zitten om deze goed te krijgen. :idea:[/quote]

Wim: ik zal even helpen 😉
                            Voor plaatsing en aanpassing: http://www.ccr-vanleuven.nl

Idd. Wim het is om te :bounce:

Wim

Laat jullie niet te vlug misleiden, want veel van deze tails hebben een pasvorm van :puke:
                                En dan ga je schrikken hoeveel uren erin gaan zitten om deze goed te krijgen. 💡

gewoon het gehele motordeksel aan de scharnieren schroeven

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.