Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,162)
    • Gestrand op 97… :first:

[quote=”Hendrik914″ post=129010]Laat ons nu toch niet alleen :music:
        radeuheuhloos
        kom naar blad hohohondèrd :music:[/quote]

Right, echt tijd voor een *slotje :mrgreen:

( :music: = Vrij naar Johan Verminnen.)
          Wes-RS moet de 100 gemakkelijk halen met nog wat foto’s en spannende verhalen.

Laat ons nu toch niet alleen :music:
            radeuheuhloos
            kom naar blad hohohondèrd :music:

Hoi Kristof, fijn om u hier ook te zien (en nu ook blijven natuurlijk ;)).

T-911: Het is zeker niet de bedoeling om deze op het circuit te gebruiken, alhoewel ik een parade rondje wel zie zitten op Francorchamps volgende maand. :coolness:

Bedankt heren, nu de auto nog in orde en hier thuis krijgen! :think:

Proficiat Wes,
                ben zelf geen liefhebber van de 924, maar moet toegeven dat dit een mooi exemplaar is.
                Veel rijplezier ermee !

Rufie

Of als finale een reportage van alle P’s die de revue passeerden, te beginnen (denk ik) met de rode 968.
                  :drink:

By the way: proficiat Wes ! Geen VAA voor jou maar PAA. (Plezier Alle Aard)

Moet de Wes bij 100 pagina’s ni trakteren? Anders toch nog ff open laten. 😈

snel een slotje mush 🙂

En welkom Kristof, post zeker een draadje met je nieuwe project in onze Restauratie rubriek, daar krijgen we nooit genoeg van 🙂 🙂 🙂

Dus toch geen 100 pagina’s? 🙁

Hartelijk gefeliciteerd!!! :first:

Hi Wes,

proficiat met je aankoop! En dat ze niet vooruit gaan zou’k zo niet zeggen hoor. Heb dit jaar nog deelgenomen aan een trackday op Zolder met m’n 225pk sterke TT 1.8, maar er was daar ook een Nederlander met een 924. Die kon goed mee met ons hoor. TOTAAL onverwacht, want hij kreeg hem zelfs amper in gang aan de ingang voor te starten en hij zag er helemaal niet uit. En die heeft zeker 30 rondjes gereden zonder vodden en niet tegen 5 per uur! dus ik was aangenaam verrast!

Maar de jouwe zou’k zeker niet afbrakken op circuit, ziet er nog top uit. Mooi bewaard gebleven de jouwe!

Hallo

Via Olaf vernomen dat Wesley hier een topic heeft over zijn zoektocht naar en gechikte Porsche.

Ik ben Kristof, van wie hij de 924S gekocht heeft.
                            Ik had al door dat Wesley een liefhebber was, maar dat zijn zoektocht zo’n verhaal was, wist ik niet. Boeiend en mooi om te lezen 😀

Voor de criticasters toch even zeggen : Wesley weet wat hij koopt en ik heb hem ook gezegd wat er volgens mij zowiezo nog moet gebeuren voor hij er echt mee gaat rijden (oa banden en remolie + leidingen). Wie bij deze auto valt over het feit dat er in de plastiek spatlijst aan de achterwielen een schroef fout zit, die moet zichzelf laten nakijken. Er waren nog afwerkingen niet helemaal correct (sierlijstjes fout gekleefd op de zijkant / sierlijsten voorruit beschadigd) maar die dingen heb ik al vervangen. Dit schroefje zie je enkel als je onder de auto ligt 😕 .
                            Ik verkoop hem omdat ik zelf een ander Porsche project ben begonnen en 3 porsches is wat veel van het goede voor mij, dus 1 moet er weg.

[quote=”Datake” post=128802]Ik denk dat iedere 2dehands wel wat liefde nodig heeft zodra je hem koopt…. Ik heb net ook 1k euro tegen de cayman gegooid, nieuwe bougiekes, wat filters, remolie en blokjes etc…. Zolang de basis goed zit dan zijn dat wat prulletjes waar je lange tijd genot van hebt als je ze aanpakt.[/quote]

Ja zo is dat, heb ik zo gedaan 2 jaar terug, maar ondertussen al veel gas kunnen geven :driver:

[quote=”WES-RS” post=128795]Is mijn huis niet Olaf. Is van de verkoper. 😉 [/quote]

I know .. :coolness:

Zo is het Datake. Goed veel liefde geven en preventief dingen vervangen/herstellen voor het te laat is.
                                  Een goed onderhouden wagen gaat jaaaren mee en heb je steeds plezier van. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.