Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”SL33PY” post=125547][quote=”Fabio” post=125515]Hallo bonjour, Me Wes, you Porsche.. Lets meet!! :relaxman:[/quote]

😆 :happy:

Daar wil ik bij zijn als dat gebeurd :mrgreen: :happy:[/quote]

Dan liefst met zo een rekenmachine waarvan de toetsen groter zijn dan uw hand :happydance:

Zijn beiden echte CS’s?

Donker blauw en zilver zijn toch geen CS kleuren?

S2

Kwestie van er wat leven in te houden:

[URL=http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/968-cs-147927137.html]Een echte CS met wat opties[/url]

S2

Heeft er nu eigenlijk al iemand contact gehad met de eigenaar van die “CS”? Ben wel benieuwd of het inderdaad een CS is.

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

[quote=”Fabio” post=125515]Hallo bonjour, Me Wes, you Porsche.. Lets meet!! :relaxman:[/quote]

😆 :happy:

Daar wil ik bij zijn als dat gebeurd :mrgreen: :happy:

Een beller is sneller!!! :happydance: Bijna even grappig als die reclame voor Dovy keukens of irritant.. :bounce:

Frans, nederlands, engels of zelfs chinees.. Who cares? Hallo bonjour, Me Wes, you Porsche.. Lets meet!! :relaxman:

[quote=”911_NL” post=125377]
                    Ik kan ‘m zeker nog herinneren – de CS van Erik, toch ❓ [/quote]

inderdaad , die bedoelde ik

pas op want ik ben u voor, ik spreek redelijk Frans

:first:

De telefoonnummer is dan toch al echt. :up:

*edit* De nummer opgeslagen, morgen eens bellen. 😉
                        En als ze geen Nederlands spreken aan de andere kant, weet ik dat ik een tolk nodig heb… Of Franse les. :sarcastisch

.. toch z’n TOTMBO dan :mrgreen:

Hup – nu in de wagen stappen en onderweg die Sylvie bellen :popcorn:

[quote=”bully” post=125417]Het is dat ik geen woord Frans spreek anders had ik wel al even voor je gebeld. Voor degene die dat wel kunnen, jongens een belletje en we weten meer 😉 Tel.:+32 (0)476 – 98.49.04[/quote]

Wat leert Google ons over dit gsm nummer?
                            PARFAIT Sylvie
                            Architectes et agréés

informations

– Parc de la Sablonnière, 6/51
                            – 7000MONS
                            – GSM :0476/98.49.04
                            – Mail :parfait_sylvie@hotmail.com

Die Nigerianen spreken vaak meerdere talen 😆

Kans is groot dat de verkoper ook een mondje nederlands praat !

[quote=”WES-RS” post=125413]Als de verkoper niet reageerd zal hij nog lang te koop blijven staan… 🙄 [/quote]

Is maar ‘n uurtje onder Brussel …. ff een Franstalige laten bellen en er naar toe :coolness:

Als het een hele echte CS is, heb je mss het koopje van het jaar :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.