Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,162)
    • Het is dat ik geen woord Frans spreek anders had ik wel al even voor je gebeld. Voor degene die dat wel kunnen, jongens een belletje en we weten meer 😉 Tel.:+32 (0)476 – 98.49.04

Dat zei ik al 😉 [quote=”bully” post=125193]Ik vind de foto’s ook vaag. Er is iemand met een camera rond een gesloten auto gelopen. :think: Afijn we horen het wel ;)[/quote]Niets dus….. :what:

Als de verkoper niet reageerd zal hij nog lang te koop blijven staan… 🙄

Dat bedoeld Ollie, voor zo’n prijs staan de kenners een uur later op de stoep :think: 😉

Bedankt Koen. 🙂 Ik wist niet dat gij ook een Franse talenknobbel had?

Ligt het aan mij – of wordt deze CS voor een relatief lage prijs aangeboden

Het is ook daarom dat ik hem op het oog heb Olaf. 😉

[quote=”SL33PY” post=125375]ik weet niet wat dat is… [/quote]
                Klikkerdeklik en nogmaals klik.

[quote=”911-lover” post=125229]
                  Ik ben al wel meer CS’en tegen gekomen die full option waren . inclusief targadak , lederen interieur , alles electrisch etc .
                  Bvb een Maritim blauwe uit NL .
                  Olaf zal zich dat ook nog herinneren[/quote]

Ik kan ‘m zeker nog herinneren – de CS van Erik, toch ❓

Ligt het aan mij – of wordt deze CS voor een relatief lage prijs aangeboden ❓

‘t is de goedkoopste op Mobile.DE

.. kan natuurlijk goed zijn dat’ie door TOTMBO wordt aangeboden – die de hobbie van haar man nu meer dan zat is :popcorn:

ik weet niet wat dat is… ma soit, ben curieus of de Wes nu al ergens is geraakt of iets heeft gehoord

De enige echte, unieke, fantastische …. Berend Boudewijn kleurentelevisiestoel.

(Wat worden we oud….)

En, wat heeft hij gewonnen Pierre?…. :happydance:

:engeltje: :first:

Allee, wie post de 1000ste????? :first:

Woensdag ben ik waarschijnlijk (nog niet zeker) vrij .
                              als je wilt zal ik dan even bellen voor info als je tot dan nog niets gehoord hebt Wes .

Bedankt RODONDO (en de rest natuurlijk ook), zijn fijne woorden. 🙂

Tot op heden heb ik nog niets gehoord van de verkoper maar ik houd de goede moed erin. :up:

Fingers crossed for Wes RS. :drink:

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.