Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,162)
    • Wes, ik moet een beetje inbinden mbt deze wagen. Dit is echt de Porsche voor jou! Vergeet mijn eerder post en ga ervoor ! Dit wordt jou ” CS” ! Good-luck ! :up: :up:

uw vorige post was nummer 993

zou best een omen kunnen zijn 😉

Bij bellen ga ik niet verder geraken dan “Bonjour”. 😉 🙁

[quote=”WES-RS” post=125255]Tot op heden nog geen reactie van de verkoper, dus ik wacht (on)geduldig af…[/quote]En bij bellen Tel.:+32 (0)476 – 98.49.04 ❓ 😉

geduld is een schone deugd :up:

vroeg of laat komt de juiste er wel uit en kan je rondscheuren in je droombolide :driver: :coolness:

Bedankt mannen. 😉

Tot op heden nog geen reactie van de verkoper, dus ik wacht (on)geduldig af…

[quote=”zimmermann” post=125244]veel geluk toe gewenst wes , hoop van harte dat het je keuze wordt , al pech genoeg gehad ! :happydance: :drink:[/quote]

Zolang je niks koopt heb je in principe niet echt pech. Ik denk dat het aanbod zo groot is dat er voor elk wat wils is. Tis alleen zaak van de cherries te vinden.

veel geluk toe gewenst wes , hoop van harte dat het je keuze wordt , al pech genoeg gehad ! :happydance: :drink:

[quote=”RODONDO” post=125210]Ik hoop het voor Wes, maar toch raar. Een auto bestellen die door ingrepen van de ingenieurs 50 kg lichter werd, geen electrische ramen en spiegels, radio optie geen airbags enz…. en dan vragen om een heleboel zaken (achterbankjes) tot zelfs de kleur toe te veranderen ! Waarom bestel je dan een CS ? Heb je al een GT3 gezien dewelke helemaal veranderd werd naar een gewone 996 ? Ik niet. :wtf:[/quote]

Ik ben al wel meer CS’en tegen gekomen die full option waren . inclusief targadak , lederen interieur , alles electrisch etc .
                      Bvb een MAritim blauwe uit NL .
                      Olaf zal zich dat ook nog herinneren

Hopelijk kom je met goed nieuws naar huis Wes !

Waar is die “bedankt”-knop als je hem nodig hebt? 😉 :up:

XXX

Hey Wes, succes man ‘t is jouw zoektocht en ik hoop dat ‘t lukt :relaxman:

[quote=”RODONDO” post=125199]Ik heb zo’n voorgevoel dat het deze keer wederom noppes wordt. ;)[/quote]

Wat een aanmoediging! :applaus:

En hoezo raar? Als je weet dat een CS 17% goedkoper was dan een standaard 968.
                                Als je die dan wat aanklede kwam je misschien nog goedkoper uit dan een standaard 968. 💡

Een GT3 is aanzienlijk duurder dan een Carrera, dus is niet te vergelijken met bovenstaande. 😉

Ik hoop het voor Wes, maar toch raar. Een auto bestellen die door ingrepen van de ingenieurs 50 kg lichter werd, geen electrische ramen en spiegels, radio optie geen airbags enz…. en dan vragen om een heleboel zaken (achterbankjes) tot zelfs de kleur toe te veranderen ! Waarom bestel je dan een CS ? Heb je al een GT3 gezien dewelke helemaal veranderd werd naar een gewone 996 ? Ik niet. :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.