Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,162)
  • Wim

Of de grote ruit eruit van de kapsalon en een elektrische garagedeur erin, en dan heb je een betegelde en verwarmde ruimte van 75mtr5 voor je Porsche’s

Wij willen pics zien!! 8)
        Die sauna zwier ik d’r wel uit om garage 7 te maken! 😉

[quote=”cabrio wim” post=124209]woonhuis met kapsalon en semi prof sauna ruimte en ruime huisbar van 30mtr2.
          [/quote]Sounds kinky Wim 😉

Wim

[quote=”WES-RS” post=124175]Op het moment ben ik DRINGEND op zoek naar een ander appartement aangezien de nieuwe huurbaas zomaar even de huur schandalig hoog wil laten opslaan! :censored: De P zoektocht staat nu op dit moment dus op een heel laag pitje… Komt wel goed. 😉 :up:[/quote]

Ik heb nog een mooi woonhuis met kapsalon te koop net over de grens in Nederland 500 meter van België
            Kapsalon is zo om te zetten voor ander doeleinden.
            3 zeer ruime slaapkamers van minimaal 16 tot 24 mtr, grote woonkamer en keuken, semi prof sauna ruimte en ruime huisbar van 30mtr2.
            En belangrijkste, 6 garages, dus niet moeilijk gaan doen hè. 😉

Voordelen, prijs waarvoor je nog geen appartement voor kunt kopen in België, veel goedkoper wonen als in België, en geen gedoe meer met een Porsche door de keuring te krijgen, en ruimte voor elke model te plaatsen van de pré tot nu. :mrgreen:

gelijk ze in W-Vl zeggen: éérst de koten en ton de zwins!

Ik ben niet uit die regio, maar zonder (eigen) dak boven je hoofd is het beter wat te sparen in plaats van zotte kosten te doen.

En dan uiteindelijk verhuizen na 100 pagina’s en eind november 2015? 🙄 😆

RODONDO: de huurindex is bij onze oude huurbaas nooit aangepast wegens laksheid. Wij betaalden een vast bedrag elke maand inclusief internet, stroom, gas en water. De huidige huurbaas klets zomaar even €50 bovenop de oude huurprijs (achterstalligheid van alle index aanpassingen) EN neemt ons internet, stroom, gas en water af. Dus deze moeten we ook zelf zien te zorgen en dus ook appart betalen! 😕

Nee, serieus nu: ik heb een bijna nieuw appartement te huur Antwerpen zuid aan Waterpoort (Vlaamse Kaai)
                  2 slaapkamers, terras, kelder, fietsberging, tip-top. Huur 895 euro/maand incl. gemeenschappelijke kosten. :engeltje:

Wes een topic opstarten op het Huurforum ,app gezocht met garage voor Porsche . 😉 😉 😉

[quote=”WES-RS” post=124175]Op het moment ben ik DRINGEND op zoek naar een ander appartement aangezien de nieuwe huurbaas zomaar even de huur schandalig hoog wil laten opslaan! :censored: De P zoektocht staat nu op dit moment dus op een heel laag pitje… Komt wel goed. 😉 :up:[/quote]

Wes, kan dat zomaar de huur behoudens index zo erg verhogen ? Indien ja, weet ik wat te doen !

:first:

Op het moment ben ik DRINGEND op zoek naar een ander appartement aangezien de nieuwe huurbaas zomaar even de huur schandalig hoog wil laten opslaan! :censored: De P zoektocht staat nu op dit moment dus op een heel laag pitje… Komt wel goed. 😉 :up:

cropped-afgezaagd3.jpg

En nog eens deze Klik of Klik of Klik

Of gaan we toch voor een 996? Of een 964? Of een 991 GT3? 😉

[quote=”PatrickB” post=124094]Pag.1? Die 968 is toch verkocht. :mrgreen:[/quote]

Verdorie en ik maar denken dat ze hier slimmer waren 😀

PB

Pag.1? Die 968 is toch verkocht. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.