Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

  • Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

    http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

    Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,162)
    • Je zou voor minder het bos door de bomen niet meer zien, en dan is er maar 1 optie…. Pag 1,….. :driver:

        Misschien wordt het wel een cayenne……. :think: 😉

          [quote=”SL33PY” post=124025]heel deze draad is stil… ik denk dat alles is aangeboden wat enigzins de moeite is…[/quote]

          +2 😉 Wat valt er nog te zeggen ?

            Tijdje geleden dat ik dit topic bezocht heb. Had toch gedacht dat we al over de 100 pagina’s zouden gezeten hebben :engeltje:

              Als je hem op maat wilt moet het budget SERIEUS omhoog!!!

              S2

                Bedankt! :hail:

                  Ik heb eens gekeken op de verschillende sites voor een degelijke Boxster. Die van S2 is toch mooi geprijsd hoor!!

                    heel deze draad is stil… ik denk dat alles is aangeboden wat enigzins de moeite is…

                      Wes is stil, zeker bij een aantal kandidaten gaan kijken en rijden, ben benieuwd :think: 😉

                        voor het verschil in vermogen tussen een Boxster S en een ‘gewone’ moet je het in dit land niet doen, daar is de 2.7 al meer dan snel genoeg voor, en de 2.9 heeft zelfs bijna het vermogen van de eerste 3.2S’en! Maar vergeet niet dat de eerste 3.2 S al meteen de remmen van de 911 had (met rode remklauwen), alsook de 6 bak ipv de 5 bak! Dat zijn zaken die m.i. ook niet onbelangrijk zijn, en bij elke rit een klein verschil kunnen maken!
                        En wat het laten openliggen van de kap terwijl geparkeerd betreft; ik ben zelf ook zo eentje waar zowel het open dak alsook het cabriodak zoveel als mogelijk open gaat, maar ik laat NOOIT het dak open staan, zelfs niet op een vrij betrouwbare parking! Dat bespaart me veel binnengewaaid stof, vogelstront, spuug van jaloerse losers, en op termijn vroegtijdige en overmatige rimpels en erger in het leder indien deze door te frequente blootstelling aan de gloeiende zon droog en broos worden! zelfs al smeer je je leder frequent in met goede onderhoudsproducten (die ik van mijn tijd in een motokledijwinkel af fabriek had!, erg goed is het niet voor het leder. En je kan dan tevens ook je krent niet aanbakken als je er nadien weer moet gaan opzitten… :mrgreen:

                        PB

                          Duidelijk een zondagsrijder, hier is de Boxster een daily, en dat dak gaat toch wel minimaal een 3a4 keer/dag open en dicht.
                          Enkel als de parking waar we moeten zijn het toelaat blijft de kap openliggen, maar dat is zelden mogelijk.

                          We rijden zo wat altijd open als het maar droog is (of niet te hard regent) ook als het minder dan 10°C is. 😉
                          Maar door de kans op het breken/scheuren van de plastic ruit is dat met de P. dikwijls een dikke No Go. 🙄

                          En wat de ruit betreft, als ik meer dan 2/3 van de plastic ruit wil benutten, dan moet ik mezelf toch redelijk in wat bochten manoeuvreren omdat mogelijk te maken. :wtf:

                          S2

                            Als ik heel eerlijk moet zijn … dan stoort het mij absoluut niet om die ruit even goed te leggen. Het is nu niet dat je die kap 10 keer open en dicht doet op een rit hé.

                            Je vertrekt, legt de kap goed en je geniet van de rit. Bij het thuiskomen doe je de kap gewoon terug dicht (daarvoor moet je zelfs niet uitstappen 🙂 ) Dus mij stoort het alleszins niet.

                            Het is een nice-to-have als ze erin zit, maar mijn beslissing zou ik er alleszins niet van laten afhangen. (Plus het feit dat de glazen achterruit een pak kleiner is 😉 )

                              +1 , glazen achterruit is :up:

                              PB

                                Psst Wes,
                                ik zou toch absoluut gaan voor ene met een glazen achterruit.

                                Anders mag je toch 9/10 volgende routine uitvoeren:
                                Instappen, uw dak maar een stukje open doen,
                                terug uitstappen,
                                de deuk uit uw ruitje duwen,
                                terug instappen en dan pas je dak geheel open leggen.

                                Oke, door de meeste zondagsrijders hier :mrgreen:
                                zal dat wel met de mantel der liefde bedekt worden, maar het blijft ergerlijk. :bounce:

                                  Ja als het nu nog niet lukt zitten we met een probleem ….. 🙁

                                15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.