Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,162)
    • Een Boxster S in Kempen (D). Is niet ver van Venlo.
      Klik

En deze staat blijkbaar ergens in ‘my hometown‘.

S2

Hij is wel degelijk weg hoor, misschien dat die pagina in je geheugen zit? (temporary files even wissen 🙂 )

Ik zie hem nog gewoon als ik op het linkje klik… 😐

PB

Note 2 myself:
            Niet terug gaan in je browser history nadat je iets gepost hebt, dat maakt dubbele post.

PB

Deze advertentie is niet langer beschikbaar. Hieronder vindt u het actuele aanbod.

Advertentie is al weg mannen. 😉

S2

[quote=”Jochen” post=123745][quote=”PVB” post=123736]Net binnen gelopen, WES… [url=http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=228827400]
                deze Boxster[/url] :driver:[/quote]

Te mooi om waar te zijn, waar zit het addertje?[/quote]

+1 , zelfs met oranje pinkers, 17″ velgen en geen leder, … is het voor de km-stand te goedkoop.

Misschien een koopje, misschien niet.

Zou alleszins foto’s van het interieur vragen.

[quote=”WES-RS” post=123737]The price is right, maar de rest niet zo. Hij schreeuwt om andere velgen en lampen! ;)[/quote]

Lampen 1000 €
                  Wielen voor 3000 € heb je al zeer leuke dingen, kapaza staat er vol van!

Dus voor 15 K € kan je mooi de weg op :driver:

[quote=”PVB” post=123736]Net binnen gelopen, WES… [url=http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?smid=SJ-SM-DP-S&id=228827400]
                    deze Boxster[/url] :driver:[/quote]

Te mooi om waar te zijn, waar zit het addertje?

Feit, maar is een kostelijke grap ook. 😉 Ik kijk gewoon op het gemakje verder. 🙂

Als de rest je aanstaat zou ik hem toch overwegen.
                        Velgen en lampen zijn te vervangen

The price is right, maar de rest niet zo. Hij schreeuwt om andere velgen en lampen! 😉

Net binnen gelopen, WES… deze Boxster :driver:

Het is niet echt vergelijken dat ik doe. Maar het vermogen van een 2.7 zal geen “wauuwwww” gevoel geven, dat weet je zelf ook. 😉 Het is gewoon een fijn rijdende wagen. Een S zal mij ook dat gevoel niet geven, maar alle beetjes meer vermogen helpen. :mrgreen:
                              En ik twijfel er sterk aan of ik aan een Sub meer plezier zal beleven. Kwa gevoel allesinds al niet want ik heb niks met Japanse wagens. Mijn hart gaat naar Porsche, dus dat zal het worden. 😉

Wes ben je nu niet appelen met peren aan het vergelijken ?
                                Een Porsche boxster (s) met een Lambo Gallardo ! 😳
                                Zoals Koen schrijft je zal meer plezier beleven aan een Sub met een gekietelde turbo !

[quote=”RODONDO” post=123659][quote=”911-lover” post=123606][quote=”WES-RS” post=123576]Als ik puur op vermogen moet kijken dan is de Gallardo waar ik mee gereden heb het meest “wauuwwww” gevende. 😉
                                  Dat gevoel heb ik nooit meer in geen enkele wagen gehad!
                                  [/quote]

Misschien toch een Sub kopen , dat gevoel zal er dicht aanliggen :twisted:[/quote]

:happy:[/quote]

Je kan er misschien om lachen , maar je mag best met een Boxster ernaast staan en proberen te volgen . :driver:
                                  en zelfs voor een 996 moet je al een flinke bij hebben.
                                  Mijn 968CS is snel en de meeste die met hun P’s dit hebben mogen ervaren zullen dat beamen.
                                  Maar ik weet dat ze tot 250 (grens Sub) op z’n dak krijgt van de Sub 😕 .
                                  jij kan dus nu lachen , maar wie laatst lacht ….. 😈 😉
                                  Een Gallardo zal zeker veel beter gaan . Het zou een regelrechte schande zijn moest dat niet het geval zijn . Ik heb echter geen Lambogeld ( al is de vrouw ook stapelzot van de Gallardo)

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.