Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,162)
    • Een sub gaat zeker niet slecht, of de uwe toch allesinds niet Koen. 😉
      Maar kwam toch nog steeds niet in de buurt van die Gallardo hoor. Heb je het dubbele van vermogen voor nodig. 😉
      Dus een grotere turbo en da’s gefixt! :mrgreen:[/quote]

kzou zeggen nog een beetje sparen en en lambo kopen… of een 996tt, of een 986 met een beetje meer, of een rs, of een … ieg blij dat je al in eentje gereden hebt….keep up the spirit…

[quote=”911-lover” post=123606][quote=”WES-RS” post=123576]Als ik puur op vermogen moet kijken dan is de Gallardo waar ik mee gereden heb het meest “wauuwwww” gevende. 😉
        Dat gevoel heb ik nooit meer in geen enkele wagen gehad!
        [/quote]

Misschien toch een Sub kopen , dat gevoel zal er dicht aanliggen :twisted:[/quote]

:happy:

WES: gefeliciteerd met je 2de stap: telefoneren 😆
          Het lijkt erop dat je een keuze gemaakt hebt: 986 S :applaus:
          Dan zou ik zeggen: Bully :hail: go for it

Is inderdaad veel geld voor een ’97 2.5. Ookal is hij het misschien wel waard aan de kosten en onderdelen gezien.
            Maar ik zou hem zowiezo niet gemakkelijk ingevoerd krijgen denk ik. Met al die aftermarket onderdelen gaan ze niet lachen hier in “Die SS keuringsstation”. 🙄 😆

Een sub gaat zeker niet slecht, of de uwe toch allesinds niet Koen. 😉
            Maar kwam toch nog steeds niet in de buurt van die Gallardo hoor. Heb je het dubbele van vermogen voor nodig. 😉
            Dus een grotere turbo en da’s gefixt! :mrgreen:

[quote=”WES-RS” post=123576]Als ik puur op vermogen moet kijken dan is de Gallardo waar ik mee gereden heb het meest “wauuwwww” gevende. 😉
              [/quote]

Misschien toch een Sub kopen , dat gevoel zal er dicht aanliggen 😈

Motorisch gedeeltelijk opnieuw opgebouwd, alle randonderdelen (startmotor, dynamo, multiriem, brandstofpomp etc) ook nieuw. Voorzien van veel dure onderdelen;

-3 delige RH Cupvelgen met Porsche naafkappen(zeldzaam, 3000 euro.
                – Zo goed als nieuwe Pirelli P Zero banden
                -Projector headlights met DRL en xenon (veel beter als de originele spiegeleieren!
                -LED achterlichten, en knipperlichten
                -Nieuwe cabriokap en achterruit
                -KW Gewindefahrwerk instelbare schroefset
                -Boxster S stabilisator stang
                -HR spoorverbreders rondom
                -Nieuwe draagarmen achter
                -Nieuwe radiateuren links en rechts
                -Eisenmann eindstuk, Bypass uitlaat met zeer mooi boxer geluid.

Een hele mooie, met mooie velgen en alles maar toch ambitieus voor een 2,5 van ’97…

Wes en bellen, gefeliciteerd :coolness: Een gewone, niet goedkoop wel een goeie. klikhierop is van klikhierop.

Inderdaad, schitterend! Ik ben iedereen die mij geholpen heeft tot nu toe al heel dankbaar geweest. :applaus:
                      Dat gaat mij nog veel pinten kosten… :happy:

Ik denk dat de volgende een 986 S word. 😉

Heb daarstraks gebeld (ja, écht waar, gebeld! :mrgreen:) voor een S en hij ging me een dag voorstellen om zijn wagen eens te bezichtigen. Ik wacht nu op zijn mail/telefoontje en dan zien we wel weer. 🙂

Schitterend toch zo een forum :first:
                        WES, wat word je volgende model om te testrijden?

Als ik puur op vermogen moet kijken dan is de Gallardo waar ik mee gereden heb het meest “wauuwwww” gevende. 😉

Dus de 2.7 ging zeker vlot, maar een “wauuwwww” was het zeker niet (puur op vermogen dan).
                          Kwa wegligging en plezier was het zeker wel geslaagd. 😉

S2

[quote=”WES-RS” post=123560]Net terug thuis van een bezoekje aan S2 en zijn Boxster.

Bij aankomst een rondleiding gekregen van alle punten waarop te letten bij het aankopen van een Boxster. Binnen en buiten. En een uitleg gekregen over vanalles en nog wat, hoe bepaalde dingen werken zoals het dakje, spoiler, boordcomputer,… Daarna zijn we een stuk gaan rijden. Ook met het dakje naar beneden, maar dat werd wel koud aan onze (bijna) kale knikkers. 😉 :mrgreen: Eens terug bij de thuisbasis, hebben we alle documentatie eens doorlopen en ook weer een woordje uitleg gekregen over waar ik op moet letten en dergelijke. Kortom, echt een top dag en een top forumlid leren kennen. Bedankt Maarten voor je tijd en moeite! :up:[/quote]

Als jij tevreden bent is mijn middag alvast geslaagd. Uiteindelijk is er maar 1 goede beslissing en dat is die waar jij je goed bij voelt. (En natuurlijk hoop ik dat je je goed voelt bij een blauwe 2.7 😉 )

PB

Wes vroeg ik een vergelijk dan ? :happy: ik vroeg of het “Wauuwwww” of “Bwaaaaa” was. :mrgreen:

EDIT: onze 2.7 was bij mij een “Bwa ja dat valt best” gevoel, het was pas toen ik in Mush zijn 4S had gereden dat ik een Waaauuuw voelde. :coolness:

Ik heb nog niks gekocht. 😉

En het was inderdaad een 2.7 maar ik verwachte niks. 200+ pk in een lichte roadster stelt nooit teleur denk ik. En ik heb nog niet met een S gereden dus vergelijken kan ik ook niet.

[quote=”PatrickB” post=123564]Blabla blabla [/quote] 😆 Het is pas pagina 73. Het wordt denk ik toch een 996.

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.