Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,162)
    • Ik denk dat iedere 2dehands wel wat liefde nodig heeft zodra je hem koopt…. Ik heb net ook 1k euro tegen de cayman gegooid, nieuwe bougiekes, wat filters, remolie en blokjes etc…. Zolang de basis goed zit dan zijn dat wat prulletjes waar je lange tijd genot van hebt als je ze aanpakt.

Mooie wagen.

Is mijn huis niet Olaf. Is van de verkoper. 😉
          Bedankt! :up:

Bedankt allemaal. 🙂 Ik ga er zeker plezier aan hebben. Ik hoop zo snel mogelijk alles in orde te hebben met keuring, inschrijving,… zodat ik er met Porschedays Francorchamps bij kan zijn! :up:

[quote=”de_koen” post=128733]Kwamen ze van de band af met roestige uitlaatdemper, plastik afdekkappen met schroeven door het koetswerk ipv op de originele plaatsen, zie ook wat missende prullen in interieur,… ?

Remvloeistof ziet er ook origineel uit, zo zwart als iets, dus kan je ook al op je lijstje zetten 😉

Sorry maar na zo”n kieskeurige, lange zoektocht, met zoiets voor dat geld thuis komen, zonder aankoopkeuring, zonder technische keuring, zelfs zonder testrit?? vind ik echt een rare beslissing :popcorn:

Ok het is een mooi opgepoetste, originele 924, maar er zit nog een hoop werk aan hoor.[/quote]

*Zucht*

Uitlaatdemper is oppervlakkige roest, word aangepakt door mijzelf, er zit inderdaad een schroefje op een niet originele plek, word ook naar gekeken, enige wat mist in het interieur is een dopje aan de pasagierskant raamslinger, radio, 2 houdertjes van de zonnekleppen.

Remvloeistof EN remleidingen worden vervangen voor hij naar de keuring gaat, ook versnellingsbakolie word ververst.

Dat “zoiets voor dat geld” maakt mij enorm gelukkig! De zoektocht was inderdaad lang en kieskeurig maar dit is uiteindelijk de keuze geworden. Waarom? Omdat IK hem geweldig vind. En IK vond hem het geld meer dan waard, anders had ik hem niet gekocht. De kleine aandachtspuntjes heb ik er met plezier bijgenomen en worden opgelost/aangepakt.

PFhaters.jpg

Mooie oprit en dito huis, Wes ❗

Oh, nee, daar ging het niet om hier … :mrgreen:

Gefeli, met de aanwinst van deze prachtmachine :first:

Dat ziet er een hele mooie wagen uit.
                De weg er naar toe was lang en vol twijfels; maar zie : de aanhouder wint. :relaxman:
                Proficiat en héél veel plezier ermee. *porsche
                Ciao,
                Luc

WesRS of beter WesS gefeliciteerd
                  En vooral de kleur is prachtig *luv

Wes, enjoy the car man. Veel success met de werkjes en het trotseren van de NV België om hem op de baan te krijgen 😀

S2

WES misschien tijd om je avatar te veranderen in iets van een “924S” ?

[quote=”WES-RS” post=128700]Snappen jullie nu waarom ik deze niet kon laten staan? 😉

Hij ziet er gewoonweg PRACHTIG uit!
                        En best of all, het is geen gerestaureerde, maar nog steeds origineel zoals hij van de band af kwam in ’86. 🙂
                        I love her! *luv[/quote]

Kwamen ze van de band af met roestige uitlaatdemper, plastik afdekkappen met schroeven door het koetswerk ipv op de originele plaatsen, zie ook wat missende prullen in interieur,… ?

Remvloeistof ziet er ook origineel uit, zo zwart als iets, dus kan je ook al op je lijstje zetten 😉

Sorry maar na zo”n kieskeurige, lange zoektocht, met zoiets voor dat geld thuis komen, zonder aankoopkeuring, zonder technische keuring, zelfs zonder testrit?? vind ik echt een rare beslissing :popcorn:

Ok het is een mooi opgepoetste, originele 924, maar er zit nog een hoop werk aan hoor.

Mooi originele staat. Proficiat met de aankoop.

Proficiat eindelijk een droom die uitkomt :up:

Als onze WES hier maar geen natte dromen van krijgt 😉
                              Al bij al een zeer nette wagen man, GoForIt :driver:

amaai precies recht uit de showroom

proficiat Wes :applaus:
                                  ziet er heel proper uit.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.