Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,162)
    • Blablabla… Heb je gekocht? 8) :popcorn:

PB

Blabla blabla mooi en wel,maar was een 2;7 Boxster wat je er van verw88? of stelde het teleur?

Net terug thuis van een bezoekje aan S2 en zijn Boxster.

Bij aankomst een rondleiding gekregen van alle punten waarop te letten bij het aankopen van een Boxster. Binnen en buiten. En een uitleg gekregen over vanalles en nog wat, hoe bepaalde dingen werken zoals het dakje, spoiler, boordcomputer,… Daarna zijn we een stuk gaan rijden. Ook met het dakje naar beneden, maar dat werd wel koud aan onze (bijna) kale knikkers. 😉 :mrgreen: Eens terug bij de thuisbasis, hebben we alle documentatie eens doorlopen en ook weer een woordje uitleg gekregen over waar ik op moet letten en dergelijke. Kortom, echt een top dag en een top forumlid leren kennen. Bedankt Maarten voor je tijd en moeite! :up:

S2

[quote=”RODONDO” post=123545]
            Tja, van een forumlid geeft toch direct al een iets beter gevoel…… de kleur misschien ?[/quote]

Ocean Blue 🙂 DE 993 Turbo kleur (imho) (google maar eens op 993 Turbo en Ocean Blue 🙂 )

Voorbeeldje: zelfde kleur / zelfde wielen ander type Porsche 🙂

[quote=”patrickvb” post=123527]Inderdaad S2, deze is ‘t, maar….. waarom komt Wes naar deze niet kijken? Kijken kan normaal altijd, proefritje doen, … :drink:[/quote]

Tja, van een forumlid geeft toch direct al een iets beter gevoel…… de kleur misschien ?

Inderdaad S2, deze is ‘t, maar….. waarom komt Wes naar deze niet kijken? Kijken kan normaal altijd, proefritje doen, … :drink:

S2

De link is verlopen als ik erop klik dus weet niet op welke je doelt. 🙂

Wes, deze staat bij Porsche Centrum Luik:
                      Klik

Misschien krijg je de vraagprijs naar beneden.

S2

Ik weet niets meer, maar “hoop doet leven hé”. Ooit moet er toch wel eens iets uit de bus komen, en ik zie toch een voorwaartse trend. (Van totaal geen idee over een beetje van alles tot een Boxster S , dus ik zie een logische evolutie 😉 )

Wat weet gij meer dan ik S2? :sarcastisch :mrgreen:

S2

[quote=”bully” post=123420]Weekend en pagina 72. Benieuwd of Wes nog wat gaat mailen :happydance:[/quote]

Neen, neen, ge zijt mis … pagina 73.

Ik voorspel dat we niet aan 100 geraken …….( hoop ik, anders moeten we deel 2 opstarten)

Weekend en pagina 72. Benieuwd of Wes nog wat gaat mailen :happydance:

Had gisteravond beter gewoon google gebruikt, één van de eerste hits. 😳

“Soufflet” is idd de stofhoes van de cardanas, meestal kant wiel.
                                  De werkuren kunnen kloppen, waarschijnlijk de cardankop niet van de as gekregen en allerlei toeren moeten uithalen om deze gedemonteerd te krijgen.

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.