Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”S2″ post=123360]WES heeft (bij mijn weten althans) nog geen geld uitgegeven. Dus er is nog geen man overboord hé. Daarom zijn wij hier ;)[/quote]

Nee, onze Wes niet. Maar 12000 euro op 24 maanden heeft de huidige eigenaar al wel uitgegeven. Ik heb aan de mijne het laatste anderhalf jaar 209 euro onderhoud betaald en 2 nieuwe voorbanden. That’s it. En toch een +/- 9000 km gereden.

nog maar eens het bewijs dat een S altijd gevaarlijk is… als er nog geen andere motor inzit voor je hem koopt, dan zou ik hem zelfs niet kopen…

3.4 pré 2007 = walk away, ik blijf het zeggen…

Ik heb besloten om de S te schrappen van het “mogelijke kandidaat-lijstje”.
          Teveel onduidelijkheid om 100% te kunnen vertrouwen.

Bedankt voor de hulp, vertalers! :up:

[b][i]”Wie teveel zeeft houdt alleen kaf over”.

[/i][/b] 🙂 :engeltje: 🙂

Niet op letten, ‘t is maar een West-Vlaams gezegde.

Attachments:
            • vlas_003-trimmel.jpg
            S2

WES heeft (bij mijn weten althans) nog geen geld uitgegeven. Dus er is nog geen man overboord hé. Daarom zijn wij hier 😉

Wes, Wes, Wes mijne jongen. Zoooo lang rondkijken om dan DE Porsche te vinden met een motor in waar je totaal niks van weet of zelfs te weten van kan komen. Zelfs bij FG kunnen ze niks zinnigs zeggen behalve “volgens ons is de motor goed”. Op zo’n korte tijd zoveel geld uitgegeven…. meestal stopt het kostenverhaal niet door het veranderen van eigenaar. Naar mijn zeer bescheiden mening / gevoel: run away !

PB

Ssssst, in ‘t frans is ‘t “Donner un soufflet” als ik me niet vergis, en voor ene keer wou ik eens niet te ver off topic gaan. 😉

Tjiens, aan mijne kant van Antwerpen is dat een safflet :p

PB

“A re soufflet” zeggen ze daar in ‘t Antwerps tegen. :coolness:

Twee stofhoezen per aandrijfas x twee assen, zou kunnen, maar zou wel straf zijn dat deze alle 4 stuk waren 😯 😯

S2

[quote=”Bert V.” post=123338]”Soufflet”

Zou wel eens de stofhoes van één van de aandrijfassen (cardan) kunnen zijn :think:[/quote]

Zou inderdaad kunnen 🙂 Detail : Soufflet x4 op de factuur

“Soufflet”

Zou wel eens de stofhoes van één van de aandrijfassen (cardan) kunnen zijn :think:

“soufflet”zeggen ze ook tegen de verbinding tussen twee rijtuigen van trein of bus.
                              Dus een beweegbare verbinding.

http://translate.google.com/#auto/nl/soufflet

Blaasbalg… wat blaast er?

Oei ook overgezien dacht dat het de versnellingsbak was maar het is idd de motor van het cabriodak!
                                  Juiste conclusie van S2 en PatrickVB niets meer aan toe te voegen!

15 reacties aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.