Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”PVB” post=122831]het is nogal stil de laatste uren, niet :mrgreen:
      Ik vond hem anders goed staan in de 911 met zijn kopke erop :D[/quote]

Heel hard aan het denken voor welke P ik moet kiezen hé Pascal. :think: 😉

Dat vond die 911 ook… :engeltje: :mrgreen:

Morgen mijn beste Frans een bovenhalen en de verkoper van de Boxster S eens mailen.
      Vol spelfouten waarschijnlijk maar ja, roeien met de riemen die we hebben. 🙄 🙂

[quote=”Mushroom” post=122750]Hoe meer ik die Boxsters zie hé? Hoe mooier ik ze vind… :up:[/quote]

Waar wacht je op Mush ! 😉 Die sealgray in Retie is de zelfde als mijn boxster ,uitlaat en velgen veranderen en is toppie ! :up:

Om als jonkie (met beperkt budget) mee te beginnen – “dik” zat 💡 :salut:

Idd ja… bezig voor de WES, ik was het bijna vergeten… het is nogal stil de laatste uren, niet :mrgreen:
            Ik vond hem anders goed staan in de 911 met zijn kopke erop 😀

Neenee, we zijn toch allemaal in de weer voor Wes ! :sarcastisch Ik ben niet zo te vinden voor die lichte moteurkes ….. :happydance:

Idd zeer mooi exemplaar, ook aan het zien voor een bijkomend voertuig, RODONDO 😉 ?

Het kleur van de boxster is inderdaad Sealgrey ,bij de boxster 987 werd het sealgray vervangen door meteoor grijs vanaf de Mk2 .

S2

[quote=”bully” post=122757]Wat ga jij kopen S2 als je box-ster verkocht is?[/quote]

Dat hou ik voorlopig nog even voor mezelf 🙂

Zeer knap! Maar meteorgray ipv sealgray volgens mij!

http://www.vanbeurdenporsche.be/index.php?p=occasie&pg=detail&auto=170

Amai, zo’n schoon Boxsterke en een heel sympathieke verkoper met kennis van zaken !

Wat ga jij kopen S2 als je box-ster verkocht is?

S2

[quote=”Mushroom” post=122750]Hoe meer ik die Boxsters zie hé? Hoe mooier ik ze vind… :up:[/quote]

+1 :respekt:

Hoe meer ik die Boxsters zie hé? Hoe mooier ik ze vind… :up:

S2

HIER staat nog een Spyder aan een heel andere prijs.

Wat een prijs! Maar wat me opvalt, en hier zoek ik even jullie hulp … op de achterklep staat “Boxster S”? Normaal staat hier Spyder, laten we ervan uitgaan dat de wagen volledig correct is, was dit dan een optie?

(En de uitlaat klopt ook niet, de Spyder had die heel “speciale” dubbeldekker uitlaat.)

Als je dat geld geeft aan een special, dan zouden voor mij alle details tot in de puntjes moeten kloppen.

[quote=”RODONDO” post=122697]Bijkomend voordeel is ook dat je tegen die tijd de 996 op O-platen kan zetten. :mrgreen:[/quote]

😆

Die Spyder is inderdaad degene die toen voor 17k verkocht is aan een (volgens de verkoper) Duitse firma.
                                  Is een prachtige wagen! En als het geen LPG wagen was, dan was ik er zeker voor gegaan!

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.