Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,162)
  • PB

Nice one :happydance: :first: :happydance:

[quote=”WES-RS” post=122659]Als de verkoper mij niet aanstaat dan stap ik er inderdaad van weg.
        Dan mag de wagen nog zo goed zijn, als ik er geen goed gevoel bij heb dan koop ik niet. Iedereen doet met zijn, al dan niet hard verdiende, centen wat hij of zij zelf wilt, maar ik ben er voorzichtig mee. En ik ga niks kopen waar ik niet 100% achter sta. En al duurt het nog een volledig jaar voor ik een geschikte P vind, dan duurt het nog een jaar. Ik heb geduld en kan wachten. En bekijk het zo: Dan heb je nog een hele tijd leesvoer hier. ;)[/quote]

Bijkomend voordeel is ook dat je tegen die tijd de 996 op O-platen kan zetten. :mrgreen:

[quote=”SL33PY” post=122693]heeft die spyder een lpg tank? Effe checkeuh

Ok, schrap de vorige opmerking dan, lpg in een porsche is not done! :bounce:[/quote]
          Sorry, dat had ik niet gelezen.
          De spyder dan maar niet.

De boxster van S2 blijft natuurlijk ook een aanrader. Inderdaad hogere kilometerstand, maar Wes had/heeft daardoor blijkbaar geen belangstelling. :sleep:
          Een auto in vertrouwen kopen van een ‘liefhebber’ heeft nochtans ook zijn belang. En eens gaan kijken en proefrijden kost niets. (behalve wat tijd en de naft heen en terug)

S2

Hier is hij ook al besproken (kan je ook onmiddellijk de winstmarge checken 😉 ):

De LPG Spyder

heeft die spyder een lpg tank? Effe checkeuh

Ok, schrap de vorige opmerking dan, lpg in een porsche is not done! :bounce:

S2

Die Spyder, die nu bij de handelaar staat, is dezelfde LPG ombouw spyder van enkele pagina’s terug bij de particulier.

Toen werd de wagen (voor een pak minder trouwens) afgeraden omwille van de LPG. En nu zouden jullie hem aanraden? Ik kan niet meer volgen hoor.

(De andere Boxster is mooi, maar ook veeeeeeel duurder dan mijn Boxster die heel gelijkaardig is, of de km-stand dan meer dan 3K euro waard is of met oranje pinkers nog meer? Daar heb ik ook mijn twijfels over)

zelf geen immense boxster fan, maar die limited edition is echt proper! Die gaat binnen X jaar volgens mij toch een aardig duitje meer waard zijn

Persoonlijk zou ik geen relatief jonge Porsche kopen met 170.000 km op de teller.
                    Dan vond ik http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=227355342&cd=634953031290000000&asrc=st eerder iets om te bekijken.
                    En dit lijkt me ook wel wat: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=228221077&cd=634968861970000000&asrc=fa

Volgens Wikipedia:
                    In 2004 the 550 Spyder 50th Anniversary Edition was released, with a production run of just 1953 cars. These were all painted GT Silver Metallic, the same color as the car-show version of the Carrera GT supercar, and had unique cocoa-brown full-leather interior as standard with grey natural leather as a no-cost option. Each car also had special interior paintwork, a high-end BOSE sound system, two-tone grey and silver 18″ Carrera wheels (unpainted as another zero-cost option), 5 mm (0.2 in) wheel spacers, the Boxster S sport exhaust, the M030 option sports suspension, and a plate on the center console piece commonly known as the “batwing” showing the production number. Only on the American market cars were the rear turn signals red rather than clear.

Als de verkoper mij niet aanstaat dan stap ik er inderdaad van weg.
                      Dan mag de wagen nog zo goed zijn, als ik er geen goed gevoel bij heb dan koop ik niet. Iedereen doet met zijn, al dan niet hard verdiende, centen wat hij of zij zelf wilt, maar ik ben er voorzichtig mee. En ik ga niks kopen waar ik niet 100% achter sta. En al duurt het nog een volledig jaar voor ik een geschikte P vind, dan duurt het nog een jaar. Ik heb geduld en kan wachten. En bekijk het zo: Dan heb je nog een hele tijd leesvoer hier. 😉

S2

[quote=”bully” post=122642]Heeft vier jantjes en een fohn-aansluiting :sarcastisch Geintje, leuke boxter :wink:[/quote]

‘t Is BoxSter ! :censored:

Kweenie, de verkoper zal u wss niet aanstaan ! Boxster op zich lijkt wel ok, maar da’s bijzaak… :happy:

Heeft vier jantjes en een fohn-aansluiting :sarcastisch Geintje, leuke boxter 😉

S2

Heel mooi kleur 😉

Pagina 61 nog maar? Tot hoeveel pagina’s kan een topic gaan? 🙄 😉

Het zal ongetwijfeld geen slechte wagen zijn, maar echt aanspreken doet hij me ook niet. 😳
                                Sorry bully. Toch bedankt voor alle moeite die je doet! 🙂 :applaus:

Even iets anders: Wie spreekt goed Frans? :mrgreen: 986 S
                                Heb hem een mailtje gestuurd (in het vlaams) dus afwachten of ik er reactie of réaction op terug krijg. 🙄 😆

PB

Bully heeft gewoon een percentage in die verkoop. :coolness: :happydance: :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.