Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,162)
    • [quote=”Gertie” post=122600]Bully, benijd je geduld en volharding…[/quote]

+1, respect man ! :hail:

Bully, benijd je geduld en volharding…

[quote=”WES-RS” post=122586]1: Ik ben nog niet aan het kopen. 😉
          [/quote]We zitten ook pas op pagina 61 😉 Bel Maurice en maak een mooie prijs af met hem. Op dezelfde dag als je gaat kijken en rijden een aankoopkeuring, betalen en terug naar huis rijden. 😎 Deze auto zou ik zelfs zonder keuring durven kopen….

1: Ik ben nog niet aan het kopen. 😉
            2: Ik zal zeker niks kopen waar ik me niet goed bij voel!

Bully volledig akkoord met jou !

Ik zou liever een halve dag of een dag rijden en met een goed gevoel naar huis keren dan iets kopen waar ik minder moeite moet voor doen maar waar ik aan twijfel !

[quote=”WES-RS” post=122531]ik heb geen zin om weer een halve dag te rijden voor niks. 😕

Ik heb die grijze op het oog momenteel, we zien wel waar die toe leidt…[/quote]Het zal niet voor niets zijn. Lees nou even alles. Perfect onderhouden, nergens op bespaard, geen achterstallig onderhoud. Bekijk de boekjes eens, zit in het porsche-programma. Die zilveren vraag daar de boekjes eens van op. Kijken waar en hoe onderhouden. Die mag wat goedkoper lijken als je aan de beurt bent met kosten wordt het huilen.

S2

Mooie Boxster, maar te zien aan het bouwjaar en het vermogen, wel nog een 2.5. Wil je witte lichten en 18″ eronder (toch wel een must) dan zit je al heel snel boven mijn vraagprijs (die een jaar jonger is en al een 2.7)

Dus geen echt koopje.

Die van Maurice ziet er een knappe uit bully. Maar ik ga voorlopig wat korter bij de deur zoeken, ik heb geen zin om weer een halve dag te rijden voor niks. 😕

Ik heb die grijze op het oog momenteel, we zien wel waar die toe leidt…

[quote=”bully” post=122489]Das dus deze.[quote=”jeanke” post=122462]Ik anticipeer maar even:

996 C4[/quote][quote=”bully” post=122470]Yep van Maurice. Vroeg er laatst nog 27 voor. klikhierop Perfect onderhouden.[/quote][/quote]

Lees nou even alles over de auto van Maurice. :think:

Absoluut, je kon niets aanmerken op de wagen, dus waarom laat je hem nu ineens schieten? Hij had hem toch al van het net gehaald voor je?

Ik volg de redenering van S2

S2

Heel eerlijk? Ik ga ook meestal eerst op “verkenning”, staat mij dat aan, dan volgt een proefrit op een latere datum. Het voorschot kan op hetzelfde moment 🙂

Maar als je ver moet rijden (bvb. naar NL 😉 ) dan zou ik toch ook graag de verkenning en de proefrit combineren. Zeker als dat zo afgesproken is. En dan volgt het voorschot wel per overschrijving op een later tijdstip 🙂
                                Ik vind het een gemiste kans van de verkoper.

Is het zo erg dat je bij het eerste contact geen proefrit kon maken ? Ik ben ook een tweede keer terug geweest voor de proefrit, en een derde keer voor een voorschot en een vierde keer voor het saldo en een vijfde keer voor de levering. Op een weekdag in de voormiddag, dan is het rustig en zijn er niet te veel klanten, ideaal voor een proefrit. Het feit dat er zoveel klanten waren is zeer positief toch ! Je doet alles zeeeeer rustig en op uw gemakske, wat overigens zeer goed is. Maar een P. gaan bekijken, keuren, documentatie doornemen én daarbovenop nog een proefrit maken zou dan ineens allemaal op dezelfde moment moeten gebeuren ? En iedere keer dat je contact opneemt voor een P te bekijken (of gewoon voor info) knap je af op de verkoper. Concentreer je eens uitsluitend op de auto. Als mijn P. morgen bij een kloot van een verkoper staat, is het niet plots een slechte auto hé ! :wtf: ²

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.