Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 1,162)
    • @ wes -is in mijn gemeente , stuur adres eens door , ken de auto toch niet . :what:

Ziet er strak uit!

Das dus deze.[quote=”jeanke” post=122462]Ik anticipeer maar even:

996 C4[/quote][quote=”bully” post=122470]Yep van Maurice. Vroeg er laatst nog 27 voor. klikhierop Perfect onderhouden.[/quote]

Zou even dat draadje van Maurice lezen. Dat is echt een goeie.

Ik begrijp wat je bedoeld hoor Datake. Maar we hebben weken geleden al afgesproken dat ik daar vandaag voor langs kwam. Dat hij nog andere klanten heeft, daar kan ik bij inkomen, maar om me dan een testrit te weigeren. 😕

S2: De km-stand is inderdaad niet laag. Maar een wagen moet toch vlot en zonder problemen zulke km’s kunnen maken. En nog een pluspunt, hij is (volgens verkoper) altijd dealer onderhouden! :up:

S2

Los van de km-stand ziet dat er een mooie wagen uit. 🙂

Ik vond die andere mooier, jammer dat je testrit niet doorgegaan is, zou toch nog es nadenken, zeker als de verkoper daarna nog mailed dan zal het toch zo nen slechten toch niet zijn….

Haha, ik heb het ook net gelezen Jeanke. :mrgreen:

In zijn advertentie op een andere site stond echter “voor meer info mag u mij bellen of mailen”, heb dus gemaild. 😆 En ook al antwoord gekregen. :up: Heb hem nu gevraagd om een afspraak te maken om de wagen eens te gaan bezichtigen. 🙂

Staat wel bij: reageer niet op mails :mrgreen:

En nee, ik heb nog steeds geen garage of iets dergelijk. Wagen zal altijd buiten staan enkel in de winter zal hij ergens gestald worden. Die stalling moet ik ook nog ergens vinden of regelen, maar zover is het nog niet. 😉

Wat nieuwsgierige, ongeduldige, meelevende mensen hier allemaal. *Vind ik leuk* 😉

Ik ben vandaag dus gaan kijken naar de 996. En echt waar, hij zag er top uit! :up:
                          Precies zoals beschreven en er was absoluut niks op aan te merken.
                          De verkoper daarentegen… 😕

Hij had geen tijd voor bij mij en de wagen te blijven omdat er nog andere klanten waren. Dus hij gaf me alle documentatie die ik dan op mijn eentje mocht doornemen. Vragen stellen zat er dus niet in. Nadat ik alles doorlopen en gelezen had, stond ik daar dus voor piet lul te wachten tot hij terug tijd had voor mij. 😐 Na daar bijna een kwartier te staan vinger draaien, wortel schieten,… hoe je het ook noemt, kwam de verkoper terug om te vragen wat ik er van vond. Ik vond de wagen zeker de moeite en vroeg dus of ik een testrit kon maken. Dit ging niet (nochtans was via mail afgesproken dat dit mogelijk was) want hij had er geen tijd voor en alleen kreeg ik de wagen niet mee. Daar stond ik dus. 👿 Ik heb hem dus vriendelijk bedankt voor zijn “tijd” en ben dan maar terug naar huis gereden… 😥

Ik heb ondertussen wel een mail gekregen van de verkoper dat het hem spijt dat de proefrit niet heeft kunnen plaatsnemen. Hij had er écht geen tijd voor maar ik kon een nieuwe afspraak maken hiervoor. Ja daaag! :sarcastisch

Deze zal het dus ook niet woren… Heb me er snel bij neergelegd en ben al op zoek naar een andere. 😉
                          En misschien al gevonden… :mrgreen: KLIK!!

Yep van Maurice. Vroeg er laatst nog 27 voor. klikhierop Perfect onderhouden.

[quote=”jeanke” post=122462]Ik anticipeer maar even:

996 C4[/quote]

Mooi, mooi 😉

Ik anticipeer maar even:

996 C4

[quote=”mvn17997″ post=122456]zo een zaterdag de 23ste kan verdorie lang duren … ;-)[/quote]

Je bedoelt zo’n post kan lang duren zeker….. :happy:

15 reacties aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.