Mogelijke kandidaat…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Mogelijke kandidaat…

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige van jullie al wel weten, ben ik nog niet in het bezit van een Porsche. Ik ben wel al maanden en maanden aan het zoeken. Prijs, kwaliteit, daily, mijn persoonlijke wensen,… Jullie kennen de afwegingen allemaal wel die gemaakt zijn om jullie perfecte P te vinden. 😉 Aangezien ik het Belgische aanbod wat krap vond ben ik eens over de grenzen gaan zoeken en toen kwam ik deze tegen in Nederland:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=35311

Het ziet er een héél knappe 968 uit, wel een beetje spijtig van de vele km’s (die mij eerlijk gezegd een beetje afschrikken) maar de geschiedenis die beschreven is erbij ziet er heel eerlijk en correct uit. Kent toevallig iemand deze wagen? Want persoonlijk vind ik hem wel de moeite. 😀 ( Ik vraag jullie dit alles omdat mijn hart mijn hoofd op dit moment een beetje aan het beïnvloeden is. 😳 )

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,162)
    • zo een zaterdag de 23ste kan verdorie lang duren … 😉

Bij Wolbert een mooie 968, originele nederlandse auto.

Datum eerste toelating 8 augustus 1994
        Datum eerste tenaamstelling 8 augustus 1994
        Datum laatste tenaamstelling 13 mei 2002
        Soort eigenaar PARTICULIER
        Volgnummer eigenaar 4

klikhierop

het lijkt erop dat wij meer zenuwen hebben dan hij :p

nu… de hamvraag…

Doet ie het of doet ie het niet? 😀

S2

En WES, wat kunnen slapen vannacht? Je beseft toch dat heel het forum op een uitgebreid verslag zit te wachten tegen vanavond (geen pressure hoor 🙂 )

Veel succes vandaag!

Nen boom van ne vent toch? 😉 :mrgreen:

Wie helpt wie ?
                En van een boom is nog geen sprake ! 😉 😉

PB

[quote=”Funny” post=122317]Herwig die foto wil ik wel eens zien PatrickB die in een boom hangt ! ;)[/quote]

Speciaal even voor Funny in mijn archief gedoken.
                  [IMG size=300]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/LasVegas237_zps2c0d212f.jpg[/IMG]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PB

Ooh nee heiligschennis! een P die niet binnen staat. 🙄 😉
                    Ahnee wacht, het is geen luchtbakker die hij gaat kopen, de recente modellen kunnen tegen regen. :happydance:

buiten op straat?

Ik meen pagina’s geleden te hebben gelezen dat er geen garage beschikbaar is/was voor de P.

Is dat probleem al opgelost Wes?

Ik ben er zeker van dat Wes een P gaat kopen !

Waarschijnlijk nu nog niet en dat is geen schande . 😉
                          De liefde voor het merk en de boxer- motors zit er al in ! :happydance:

Of een ander nieuw topic: De wagens die Wes heeft bekeken.
                            :salut:

Binnen 24 u gaan we weten wat Wes ervan denkt !

Hopelijk binnenkort een nieuwe topic ,nieuwe aanwinst van Wes .

[quote=”bully” post=122381]Ben benieuwd, we zitten pas op pagina 57 :happydance:[/quote]

Ik zeg dat er daar nog zeker 23 bij komen ….. :coolness:

… inclusief alle felicitaties na aanschaf van z’n Porsche 😉

Ben benieuwd, we zitten pas op pagina 57 :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,162)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.